GTA: The Trilogy Definitive Editon – zmiany w szczegółach i zrzuty ekranu

Mikołaj Ciesielski
2021/10/23 09:30
6
0

Rokcstar przedstawił szczegółowy opis zmian, które zobaczymy w odświeżonych wersjach GTA III, GTA: Vice City i GTA: San Andreas.

GTA: The Trilogy Definitive Editon – zmiany w szczegółach i zrzuty ekranu

Wczorajszy dzień bez wątpienia należał do Rockstara, który najpierw ujawnił datę premiery i cenę GTA: The Trilogy Definitive Editon, a następnie zaprezentował pierwszy zwiastun kolekcji zawierającej odświeżone wersje GTA III, GTA: Vice City i GTA: San Andreas. Uruchomiona została także specjalna strona poświęcona wspomnianemu zestawowi, gdzie szczegółowo opisano zmiany, które zaoferuje nadchodzący remaster. Deweloperzy zamieścili też kilka zrzutów ekranu, które prezentują oprawę wizualną GTA: The Trilogy Definitive Editon. Screeny znajdziecie w galerii załączonej do tej wiadomości.

GTA: The Trilogy Definitive Editon – ulepszenia rozgrywki:

  • Sterowanie w stylu GTA V;
  • Usprawnione strzelanie i celowanie bronią palną oraz strzelanie z pojazdu w GTA: San Andreas;
  • Zaktualizowane koła wyboru broni i radia;
  • Zaktualizowana minimapa z ulepszoną nawigacją, która pozwala graczom ustalać własne punkty nawigacyjne;
  • Możliwość natychmiastowego ponownego uruchomienia misji zakończonej porażką;
  • Nowe osiągnięcia dla członków Rockstar Games Social Club.

GTA: The Trilogy Definitive Editon – ulepszenia wizualne:

  • Wyższa rozdzielczość tekstur modeli, od postaci, przez broń i pojazdy, aż po drogi, a wszystko ze znacznie większą liczbą szczegółów;
  • Zupełnie zmieniony system oświetlenia z ulepszonymi cieniami, odbiciami i nie tylko;
  • Ulepszony wygląd wody i efektów pogodowych;
  • Poprawione szczegóły drzew i listowia;
  • Zwiększony dystans renderowania obiektów, co zapewnia nowy poziom głębi i jakości.

GramTV przedstawia:

GTA: The Trilogy Definitive Editon – funkcje przeznaczone dla konkretnych platform:

  • Wsparcie dla rozdzielczości 4K i 60 kl./s. na systemach PlayStation 5 i Xbox Series X;
  • Obsługa Nvidia DLSS na PC;
  • Przybliżanie i przesuwanie obrazu oraz obsługa menu panelem dotykowym, a także celowanie Gyro na Nintendo Switch.

Na koniec przypomnijmy, że GTA: The Trilogy Definitive Edition zmierza na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One, Xbox Series X/S i Nintendo Switch. Kolekcja zadebiutuje w formie cyfrowej 11 listopada, a wydanie fizyczne trafi na półki sklepowe nieco później, bo 6 grudnia. Warto również dodać, że samodzielne wydanie Grand Theft Auto San Andreas The Definitive Edition trafi w dniu premiery do usługi Xbox Game Pass, a GTA III The Definitive Edition wzbogaci ofertę PlayStation Now. Zainteresowanych zachęcamy także do zapoznania się z oficjalnymi wymaganiami sprzętowymi pod tym adresem.

Komentarze
6
Tsalimon
Gramowicz
24/10/2021 10:38
FromSky napisał:

Najsłabszą kartą która obsługuje DLSS jest GTX 2060, z tym że seria 2x00 jest w tym dużo gorsza niż 3x00, DLSS jeszcze długo nie będzie przy obecnych cenach receptą na budżetowe granie

Więc jak optymalizacja nie jest tam skopana to nawet on powinien sobie dać radę w 4k

Yosar napisał:

Najbardziej bawi ten DLSS dla tak starej gry, która i tak w związku z jakością tej grafiki powinna śmigać w dziesiątkach klatek na sekundę na zabytkowych wręcz sprzętach.

Swoją drogą ciekawe czy odnowili licencję na muzykę. Zapewne nie, bo to dodatkowy koszt, a remaster ma w podtytule 'dojenie naiwnych'.

Nie ma takiej grafiki jak GTX 2060 misiu....jest tylko RTX 2060

FromSky
Gramowicz
23/10/2021 16:49
Yosar napisał:

Najbardziej bawi ten DLSS dla tak starej gry, która i tak w związku z jakością tej grafiki powinna śmigać w dziesiątkach klatek na sekundę na zabytkowych wręcz sprzętach.

Swoją drogą ciekawe czy odnowili licencję na muzykę. Zapewne nie, bo to dodatkowy koszt, a remaster ma w podtytule 'dojenie naiwnych'.

Najsłabszą kartą która obsługuje DLSS jest GTX 2060, z tym że seria 2x00 jest w tym dużo gorsza niż 3x00, DLSS jeszcze długo nie będzie przy obecnych cenach receptą na budżetowe granie

Więc jak optymalizacja nie jest tam skopana to nawet on powinien sobie dać radę w 4k

Yosar
Gramowicz
23/10/2021 14:09

Najbardziej bawi ten DLSS dla tak starej gry, która i tak w związku z jakością tej grafiki powinna śmigać w dziesiątkach klatek na sekundę na zabytkowych wręcz sprzętach.

Swoją drogą ciekawe czy odnowili licencję na muzykę. Zapewne nie, bo to dodatkowy koszt, a remaster ma w podtytule 'dojenie naiwnych'.




Trwa Wczytywanie