Fani nie widzą zmian w Wiedźminie 3 na next-geny? Twórca gry: „to komplement”

Radosław Krajewski
2022/11/24 16:20

Gracze tworzą własne porównania, aby zaprezentować różnice osobom, które nie dostrzegają zmian w oprawie graficznej.

Wczoraj CD Projekt RED zaprezentował pierwszy gameplay z aktualizacji dla next-genów do Wiedźmina 3: Dziki Gon. Deweloperzy podczas transmisji na żywo pokazali kilka fragmentów rozgrywki z PC, PlayStation 5 oraz Xbox Series X/S. Oprawa graficzna doczekała się wielu znaczących zmian, w tym obsługi ray tracingu, czy lepszej jakości tekstur. Widać to na porównaniu graficznym, który zestawia ze sobą nadchodzący update z dotychczasową wersją gry. Jednak w sieci nie brakuje graczy, którzy nie dostrzegają żadnej różnicy w oprawie graficznej w aktualizacji przeznaczonej dla konsol nowej generacji. Z pomocą przychodzą fani Wiedźmina 3, którzy stworzyli swoje własne zestawienia obu wersji gry.

Fani nie widzą zmian w Wiedźminie 3 na next-geny? Twórca gry: „to komplement”

Gracze nie widzą różnicy w grafice Wiedźmina 3 na PS5 i XSX/S

Zarówno na Reddicie, jak i na Twitterze, nie brakuje przygotowanych przez graczy porównań, na których dokładnie widać, jak wiele pracy włożyli deweloperzy z CD Projekt RED, aby ulepszyć grafikę swojego kultowego już tytułu. Świetnie prezentuje to materiał wideo użytkownika Benji-Sales, który zestawia ze sobą dwa takie same ujęcia z gry, dzięki którym możemy zobaczyć, że studio ulepszyło nie tylko jakość tekstur, ale równie zwiększyło zasięg widzenia oraz rysowania się obiektów, które stał się dzięki temu dużo bardziej widoczne, nawet z większych odległości. Sporo zmian zaszło także w roślinności, która jest gęstsza i bardziej różnorodna.

Wczytywanie ramki mediów.

Miles Tost z CD Projekt RED, który pracował przy Wiedźminie 3 jako projektant poziomów, postanowił skomentować zarzuty graczy wobec braku zmian w aktualizacji next-genowej. Podzielił się zdjęciem porównawczym wykonanym przez jednego z graczy i dodał, że to wielki komplement, gdy ludzie twierdzą, że właśnie tak zapamiętali grę.

Ludzie widząc #Witcher3 NGU i myśląc, że to wygląda tak, jak zapamiętali. Wielki komplement!

Zdjęcie porównawcze dzięki uprzejmości /u/Moon_Devonshire

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy, że aktualizacja do Wiedźmina 3 zadebiutuje już 14 grudnia. Update będzie darmowy dla wszystkich posiadaczy gry na PC, PlayStation 4 i Xbox One.

Gracze nie widzą różnicy w grafice Wiedźmina 3 na PS5 i XSX/S, Fani nie widzą zmian w Wiedźminie 3 na next-geny? Twórca gry: „to komplement”
Cursed_BlackRaven/Reddit
Cursed_BlackRaven/Reddit
Komentarze
3
MisioKGB
Gramowicz
25/11/2022 11:16
ZubenPL napisał:

Ale co są mody z prawdziwym ray traycingiem który został dodany? Nie. Są tylko ozdobniki na podstawie dziwnych bibliotek które średnio wyglądają i fx filtry które niszczą kolorystykę ale dla niektórych wygląda ładnie bo większy kontrast. 

MisioKGB napisał:

Nie no różnica jest duża, aczkolwiek scena modderska doprowadziła grę do takiego stanu już jakiś czas temu. Nie zmienia to faktu, że jak dają za darmo a i 60 klatek będzie na current genach no to nic tylko się cieszyć :D

No nie, RT nie dodali w modach, zgadzam się!

ZubenPL
Gramowicz
25/11/2022 09:54
MisioKGB napisał:

Nie no różnica jest duża, aczkolwiek scena modderska doprowadziła grę do takiego stanu już jakiś czas temu. Nie zmienia to faktu, że jak dają za darmo a i 60 klatek będzie na current genach no to nic tylko się cieszyć :D

Ale co są mody z prawdziwym ray traycingiem który został dodany? Nie. Są tylko ozdobniki na podstawie dziwnych bibliotek które średnio wyglądają i fx filtry które niszczą kolorystykę ale dla niektórych wygląda ładnie bo większy kontrast. 

MisioKGB
Gramowicz
24/11/2022 19:44

Nie no różnica jest duża, aczkolwiek scena modderska doprowadziła grę do takiego stanu już jakiś czas temu. Nie zmienia to faktu, że jak dają za darmo a i 60 klatek będzie na current genach no to nic tylko się cieszyć :D