Electronic Arts zasugerowało, że na chwilę obecną nie planuje podnosić cen swoich gier, pomimo faktu, że inni znaczący gracze na rynku zdecydowali się na taki krok. Kwestia ta pojawiła się podczas sesji pytań i odpowiedzi w trakcie konferencji Electronic Arts dotyczącej wyników finansowych. Jedno z pytań skierowanych do kierownictwa EA dotyczyło tego, jak firma postrzega siłę cenową swoich marek i czy rozważa przyjęcie podobnego podejścia do firm ogłaszających swoje nadchodzące tytuły w wyższych cenach.
EA Sports FC 25
Electronic Arts nie zamierza podwyższać cen za swoje gry
Andrew Wilson, dyrektor generalny Electronic Arts, odpowiadając na pytanie, podkreślił, że główne cele firmy koncentrują się na tym, aby gracze czerpali przyjemność z rozgrywki i jednocześnie czuli, że otrzymują wartość adekwatną do wydanych pieniędzy. Dyrektor EA dodał, że niezależnie od tego, czy chodzi o produkt kosztujący dolara, dziesięć dolarów, czy sto dolarów, celem Electronic Arts jest zawsze dostarczanie graczom „najwyższej jakości i ogromnej wartości”.
Nasza działalność wygląda dziś zupełnie inaczej niż jeszcze 10 lat temu. W świecie, w którym dekadę temu wszystko kręciło się wokół sprzedaży błyszczących płyt w plastikowych pudełkach na sklepowych półkach – choć to nadal część naszej działalności – obecnie stanowi ona zdecydowanie mniejszy jej segment. Teraz oferujemy gry w różnych przedziałach cenowych – od darmowych modeli free-to-play po edycje Deluxe i jeszcze droższe.
Ostatecznie, niezależnie od tego, czy oferujemy coś za dolara, 10 dolarów czy 100 dolarów, naszym celem zawsze jest dostarczanie najwyższej jakości i ogromnej wartości naszym graczom. Z czasem odkryliśmy, że jeśli uda nam się połączyć jakość z wartością, nasz biznes jest silny, odporny i stale się rozwija.