Mały pająk-robot z Diablo IV jest w rzeczywistości maszyną do zabijania bossów

Wincenty Wawrzyniak
2024/02/05 22:10
2
0

Gracze donoszą, że ich towarzysz jest w stanie zadawać niesamowite obrażenia.

Na pewno doskonale pamiętacie premierę 3. sezonu w grze Diablo IV. Bardzo szybko okazało się, że był to po prostu niewypał, który wiele graczy określiło jako „nudny” czy „irytujący”. Twórcy jednak wysłuchali ostatecznie społeczności i naprawili najbardziej irytujące błędy. Niedawno deweloperzy udostępnili kolejną aktualizację – ta, jak się okazuje, wzmocniła zdolności naszego towarzysza Seneszala do poziomu, którego chyba nikt się nie spodziewał.

Mały pająk-robot z Diablo IV jest w rzeczywistości maszyną do zabijania bossów

Po patchu Blizzarda nowy towarzysz miażdży bossów w fazie endgame Diablo 4, zadając miliardy obrażeń

Deweloperzy zwiększyli zadawane przez niego obrażenia oraz przywracane przez nie zdrowie. Niektórzy donoszą jednak, że towarzysz jest teraz w stanie zadawać miliardy obrażeń i z łatwością pokonuje nawet najtrudniejszych bossów – wystarczy zajrzeć na Reddita (tutaj czy tutaj). Według wielu opinii jest to zdecydowanie przesada i powinno to zostać zmienione czy chociaż dostosowane, aby osiągnąć bardziej realistyczny balans.

Oprócz tego w ramach patcha pojawiły się pierwsze osłabienia potworów z afiksem „wampiryzm – pierwsze, ponieważ twórcy zapowiedzieli równocześnie następne zmiany balansu odnośnie tych konkretnych zdolności. Mamy między innymi otrzymać modyfikację wyglądu dla pocisków używanych przez tego rodzaju przeciwników, aby łatwiej było je odróżnić od innych.

Dalej mamy oczywiście poprawki błędów. Część z usprawnień ponownie dotyczy pułapek, które bardzo często okazywały się działać nieprawidłowo. Zainteresowanych pełną listą nowości oraz zmian zapraszamy pod ten adres. Listę zmian dotyczących Seneszala zamieszczamy poniżej.

Wprowadzono następujące zmiany w zdolnościach Seneszala.

  • Wirowanie: zwiększono obrażenia o 30%.
  • Młócenie: zwiększono obrażenia o 30%.
  • Zasadzka: zwiększono obrażenia o 20%.
  • Nabijanie: zwiększono obrażenia o 30%.
  • Skupiony Ogień: zwiększono obrażenia o 20%.
  • Piorun: zwiększono obrażenia o 20%.
  • Świetlik: zwiększono obrażenia o 10%.
  • Nawałnica: zwiększono obrażenia o 10%.
  • Rekonstrukcja: zwiększono leczenie z 22% do 32% maksymalnego zdrowia na poziomie 1. Na poziomie 10 leczenie jest zwiększone z 40% do 50% maksymalnego zdrowia.
  • Wspomaganie – Zlodowacenie: zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspomaganej.
  • Wspomaganie – Krwawienie: zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspomaganej.
  • Wspomaganie – Porażenie: zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspomaganej.
  • Wspomaganie – Trucizna: zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspomaganej.
  • Wspomaganie – Zmierzch: zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspomaganej.
  • Wspomaganie – Podpalenie: zwiększono obrażenia z 50% do 60% obrażeń umiejętności wspomaganej.

GramTV przedstawia:

Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Diablo IV zadebiutowało 6 czerwca ubiegłego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S.

Komentarze
2
Dawid
Gość
07/02/2024 10:58

Last Epoch już niedługo :3

Pajonk78
Gramowicz
06/02/2024 00:16

Raczej był, a nie jest - info sprzed tygodnia: przed momentem sprawdziłem i już tak nie działa. :P