3. sezon Diablo IV to niewypał? Społeczność już jest znudzona i niezadowolona

Wincenty Wawrzyniak
2024/01/25 09:30
7
0

A to wszystko po raptem jednym dniu od rozpoczęcia sezonu.

Źle się dzieje w Diablo IV. Jak podaje między innymi serwis GamesRadar, po zaledwie dniu od rozpoczęcia 3. sezonu, czyli Sezonu Konstruktów, społeczność zaczęła narzekać na nudę oraz różnego rodzaju problemy. Według wielu osób nowy sezon okazał się totalnym niewypałem, który jedni określili właśnie jako „nudny”, a inni zaś jako „irytujący”.

3. sezon Diablo IV to niewypał? Społeczność już jest znudzona i niezadowolona

Diablo IV – gracze już narzekają na 3. sezon rozgrywek

W dużym skrócie: masa graczy narzeka na wprowadzony do gry system pułapek w Skarbcach, których aktywowanie powoduje, że zdobędziemy mniej łupów. Najczęściej trzeba bowiem poświęcić czas na ich rozbrojenie, ewentualnie rozpracowanie i ominięcie. Ba, same Skarbce okazały się nieszczególnie ciekawe, gdyż większość zdaje się mieć wręcz identyczne rozmieszczenie pomieszczeń.

Oprócz tego oberwało się mechanicznemu towarzyszowi naszego bohatera, czyli Seneszalowi, który ma być niewystarczająco pomocny walce. Gracze zauważyli, iż nie wprowadza on niczego szczególnie znaczącego do zabawy, aczkolwiek część osób zaznacza, że warto w jego przypadku po prostu uzbroić się w nieco cierpliwości – pełny potencjał Seneszala mamy bowiem odkryć dopiero po pewnym czasie.

GramTV przedstawia:

Negatywnych opinii i wypunktowanych problemów jest oczywiście znacznie więcej. Pozostaje więc pytanie, czy Blizzard Entertainment będzie pracować nad aktualizacjami, aby jakkolwiek obecną sytuację gry naprawić, czy po pewnym czasie po prostu sobie odpuści. Zobaczymy.

Przypomnijmy jeszcze na koniec, że Diablo IV zadebiutowało 6 czerwca ubiegłego roku na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One i Xbox Series X/S.

Komentarze
7
JakiśNick
Gramowicz
12/02/2024 18:34
ZubenPL napisał:

Bo gra jest wymaga przerobienia jej fundamentów, żaden HackAndSlash z tak kiepskim system przedmiotów nie jest wstanie przetrwać. To teraz głównie gra na raz to zrobienia fabułki i pogrania kilku godzinek w sezonie. Jakiekolwiek endgamu by nie wymyślili będzie on kiepski z takim okropnym lutem który sprawia że nie chcemy nawet podnosić przedmiotów z ziemi bo to jest główny napęd w tych grach. To gry hazardowe a przedmioty są nagrodą za klikanie, skoro nagroda jest okropna wszystkie inne mechaniki mogą działać a w grę nikomu nie będzie się grało dobrze. System umiejętności szczególnie drzewo paragonów tej jest do przerobienia. 

wolff01 napisał:

No dobra, ale pomijając faktycznie tych oszołomów, czy uważasz że taka gra jak Diablo, taka marka, generuje odpowiednie dla tej marki zainteresowanie? Czy to kwestia mocnego roku 2023, szybkiego nudzenia się graczy (wydaje mi się że takie gry jak DIablo szybko sie nie nudzą jeśli są dobre)? Nie wiem. O grze nikt nie pisze, nikt nie mówi, chyba że w negatywnym kontekście (co więcej, nikt tej gry nie broni). I tu nie chodzi o zasadę że tylko krytyka się przebija... tą grą nikt nie żyje. Moi znajomi którzy grą zachwycali się w czerwcu, po miesiącu przestali o niej mówić. Przeglądam portale, o grze nikt nie pisze (chyba że o update-ach), a ona generuje takie liczby https://activeplayer.io/diablo-4/ (wdg portalu to dane z wszystkich platform, ten spadek na wykresie mówi wiele). Obecnie Diablo ma mniej aktywnych graczy niż Starfield (!) https://activeplayer.io/starfield/, gra którą też już "wszyscy" przekreślili. Coś musi być nie tak, albo to krytycy przesadzają, albo optymiści zakrzywiają rzeczywistość...

Dokładnie. To nie jest mmo tylko zwykły clicker, nie wiem po co ktoś miałby żyć tą grą skoro tam tylko chodzimy, klikamy i zabijamy 1000 wrogów tylko po to, żeby wyleciał 1% lepszy mieczyk. Strata czasu :D

ZubenPL
Gramowicz
26/01/2024 13:31
wolff01 napisał:

No dobra, ale pomijając faktycznie tych oszołomów, czy uważasz że taka gra jak Diablo, taka marka, generuje odpowiednie dla tej marki zainteresowanie? Czy to kwestia mocnego roku 2023, szybkiego nudzenia się graczy (wydaje mi się że takie gry jak DIablo szybko sie nie nudzą jeśli są dobre)? Nie wiem. O grze nikt nie pisze, nikt nie mówi, chyba że w negatywnym kontekście (co więcej, nikt tej gry nie broni). I tu nie chodzi o zasadę że tylko krytyka się przebija... tą grą nikt nie żyje. Moi znajomi którzy grą zachwycali się w czerwcu, po miesiącu przestali o niej mówić. Przeglądam portale, o grze nikt nie pisze (chyba że o update-ach), a ona generuje takie liczby https://activeplayer.io/diablo-4/ (wdg portalu to dane z wszystkich platform, ten spadek na wykresie mówi wiele). Obecnie Diablo ma mniej aktywnych graczy niż Starfield (!) https://activeplayer.io/starfield/, gra którą też już "wszyscy" przekreślili. Coś musi być nie tak, albo to krytycy przesadzają, albo optymiści zakrzywiają rzeczywistość...

Bo gra jest wymaga przerobienia jej fundamentów, żaden HackAndSlash z tak kiepskim system przedmiotów nie jest wstanie przetrwać. To teraz głównie gra na raz to zrobienia fabułki i pogrania kilku godzinek w sezonie. Jakiekolwiek endgamu by nie wymyślili będzie on kiepski z takim okropnym lutem który sprawia że nie chcemy nawet podnosić przedmiotów z ziemi bo to jest główny napęd w tych grach. To gry hazardowe a przedmioty są nagrodą za klikanie, skoro nagroda jest okropna wszystkie inne mechaniki mogą działać a w grę nikomu nie będzie się grało dobrze. System umiejętności szczególnie drzewo paragonów tej jest do przerobienia. 

wolff01
Gramowicz
25/01/2024 13:28
JakiśNick napisał:

Czy dzisiejsza społeczność graczy chociaż raz była zadowolona? Ciągle tylko marudzenie i niezadowolenie.

Inna sprawa, że nikt nie słucha ich zdania tylko narzuca swoje, ale nawet gdyby to zrobili to i tak zaraz obudziłaby się druga grupa, która byłaby niezadowolona z działań na rzecz tej pierwszej.

Świat zafajdanych snowflake'ów którym wiecznie coś nie pasuje, a jak weźmiesz lupę to się okazuje, że to garstka 50 internetowych napinaczy, która chce narzucać swoje zdanie kilku milionom graczy, którzy siedzą cicho i po prostu grają, bo mało ich interesuje czy bonus do ataku wynosi 5 czy 15%.

No dobra, ale pomijając faktycznie tych oszołomów, czy uważasz że taka gra jak Diablo, taka marka, generuje odpowiednie dla tej marki zainteresowanie? Czy to kwestia mocnego roku 2023, szybkiego nudzenia się graczy (wydaje mi się że takie gry jak DIablo szybko sie nie nudzą jeśli są dobre)? Nie wiem. O grze nikt nie pisze, nikt nie mówi, chyba że w negatywnym kontekście (co więcej, nikt tej gry nie broni). I tu nie chodzi o zasadę że tylko krytyka się przebija... tą grą nikt nie żyje. Moi znajomi którzy grą zachwycali się w czerwcu, po miesiącu przestali o niej mówić. Przeglądam portale, o grze nikt nie pisze (chyba że o update-ach), a ona generuje takie liczby https://activeplayer.io/diablo-4/ (wdg portalu to dane z wszystkich platform, ten spadek na wykresie mówi wiele). Obecnie Diablo ma mniej aktywnych graczy niż Starfield (!) https://activeplayer.io/starfield/, gra którą też już "wszyscy" przekreślili. Coś musi być nie tak, albo to krytycy przesadzają, albo optymiści zakrzywiają rzeczywistość...




Trwa Wczytywanie