Wczesna wersja kultowego tytułu FromSoftware zawierała inne lokacje i układ poziomów.
Bloodborne mimo upływu lat nadal rozpala wyobraźnię fanów – tym bardziej, gdy na światło dzienne wychodzą kolejne ciekawostki z okresu produkcji. Lance McDonald, znany z prac nad odkrywaniem niewykorzystanych treści w grach FromSoftware, opublikował nowe wideo ukazujące alternatywną wersję początku Bloodborne.
Bloodborne
Bloodborne – jak wyglądał pierwotny początek gry?
27-minutowy materiał McDonalda koncentruje się na Klinice Iosefki – miejscu, od którego rozpoczynamy przygodę. Okazuje się, że pierwotnie była ona znacznie bardziej otwarta i umożliwiała eksplorację cmentarza już od samego początku. W grze, którą znamy, dostęp do tych lokacji jest ograniczony i odblokowuje się je dopiero później.
Twórcy testowali inne podejście do tempa narracji i prowadzenia gracza. Wczesna wersja pozwalała na większą swobodę w eksploracji i budowanie napięcia w odmienny sposób. Z materiału wynika, że niektóre obszary zostały całkowicie usunięte lub zablokowane przed premierą.
GramTV przedstawia:
Wideo stanowi fascynujący wgląd w proces projektowania Bloodborne, ukazując, jak wiele decyzji zapada na etapie testów i jak bardzo zmienia się gra na drodze do finalnej wersji. McDonald wykorzystał modyfikacje, które umożliwiły dostęp do niewidocznych dziś fragmentów mapy.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!