Battlefield 6 w ponad 60 klatkach na sekundę na konsolach
W wywiadzie dla kanału Tech & Co na YouTube, główny projektant gry Florian Le Bihan ujawnił, że optymalizacja gry była jednym z głównych priorytetów zespołu deweloperskiego podczas prac nad Battlefield 6.
Zależy nam na tym, aby Battlefield 6 był nie tylko wizualnie imponujący, ale także działał płynnie na każdej konfiguracji, zarówno na PC, jak i konsolach Xbox Series X/S oraz PS5. Dlatego włożyliśmy wiele wysiłku w optymalizację gry, co pozwoliło nam osiągnąć stabilne 60 fps na konsolach” – powiedział Le Bihan.
Twórca dodał również, że tryb wydajności dostępny w wersjach gry na PS5 i Xbox Series X/S pozwoli przekroczyć granicę 60 klatek na sekundę, a wersja na PC osiągnie jeszcze wyższe wyniki, w zależności od konfiguracji sprzętowej gracza.
W dalszej części rozmowy poruszono temat taktycznego charakteru rozgrywki w Battlefield 6 oraz znaczenia klas postaci. Le Bihan zaznaczył, że zespół projektowy przyjrzał się wcześniejszym odsłonom serii, aby stworzyć system, w którym każda rola ma konkretne, dobrze zdefiniowane zadania i znaczenie na polu walki.
Chcieliśmy, aby każda klasa w pełni wykorzystywała kluczowe elementy rozgrywki, takie jak destrukcja otoczenia. Klasa szturmowa będzie torowała drogę, wysadzając ściany i przełamując linie wroga. Wsparcie będzie zajmować się reanimowaniem towarzyszy. Inżynier skoncentruje się na walce z pojazdami, a zwiadowca będzie odpowiadać za wykrywanie przeciwników i przekazywanie informacji reszcie drużyny – wyjaśnił Le Bihan.
GramTV przedstawia:
Przypomnijmy, że premiera Battlefielda 6 została zaplanowana na 10 października 2025 roku. Gra trafi na komputery osobiste oraz konsole PlayStation 5 i Xbox Series X/S.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!