Battlefield 6 pozwoli na niespotykaną dotąd destrukcję. Zniszczymy całe miasto

Radosław Krajewski
2021/02/06 11:50
1
0

Najnowsza odsłona Battlefielda pozwoli zniszczyć każdy element otoczenia znajdujący się na mapie.

Battlefield 6 pozwoli na niespotykaną dotąd destrukcję. Zniszczymy całe miastoW kontekście gier z serii Battlefield słyszeliśmy to już nie raz, gdy twórcy snuli wizję w pełni destrukcyjnego otoczenia na niespotykaną dotąd skalę. Choć marka każdą kolejną częścią przesuwała kolejne granice, to wciąż czekamy na odsłonę, która pozwoli naprawdę zniszczyć każdy element otoczenia. Wygląda na to, że marzenia w końcu zostaną spełnione i według najnowszych plotek Battlefield 6 zaoferuje możliwość zniszczenia całego miasta. Snajperzy, strzeżcie się!

Kilka dni temu w sprawozdaniu finansowym Andrew Wilson zapowiedział, że gra zaproponuje wielką skalę bitew z niesamowitą destrukcją otoczenia. Informacje te potwierdza Tom Henderson, znany insider zajmujący się głównie przeciekami z Call of Duty. Na Twitterze opublikował autorską grafikę, w której zaprezentował różnice w niszczeniu obiektów na mapie z poprzednich Battlefieldów oraz szóstej odsłony. Jeżeli te plotki się potwierdzą, gracze będą mogli zniszczyć na mapie każdy obiekt, w tym potężne drapacze chmur, których zawalenie się nie będzie w żaden sposób oskryptowane.

Wczytywanie ramki mediów.

Wygląda na to, że w Battlefieldzie 6 snajperzy nie będą mieli łatwego życia. Przynajmniej w wersji na konsole nowej generacji, gdyż według niepotwierdzonych informacji nowa odsłona serii ma trafić również na Xboksa One i PlayStation 4. Obie platformy z powodów technicznych nie będą mogły wygenerować takiej destrukcji otoczenia, więc jeżeli Battlefield 6 pojawi się również na tych sprzętach, będzie nieco uboższą wersją od tej, którą doświadczymy na nowych konsolach.

GramTV przedstawia:

Oficjalna zapowiedź gry ma nastąpić w połowie wiosny. Debiut produkcji przewidziany jest na koniec bieżącego roku.

Komentarze
1

No może wreszcie choć częściowo odżyje dzięki temu duch z nieodżałowanego Bad Company 2, gdzie czasami strzelanie w budynki było równie ważne, co w przeciwników.