Halo Infinite nie powtórzy błędów Cyberpunka. Twórcy informują o postępach

Wincenty Wawrzyniak
2021/02/02 18:15
2
0

Wszystkie elementy sandboksowe są już ukończone – teraz deweloperzy ze studia 343 Industries zajmują się łataniem błędów i wykańczaniem produkcji.

Ostatnia nasza wiadomość dotycząca gry Halo Infinite pochodzi z grudnia ubiegłego roku. Minęło więc już trochę czasu – mamy jednak dobre wieści. 343 Industries postanowiło przypomnieć (podajemy za serwisem GameSpot) o swoim najnowszym projekcie z cyklu w bardzo obszernym artykule, który został opublikowany na oficjalnym blogu Halo. Zgodnie z wcześniejszymi obietnicami, tekst jest pierwszym z serii Inside Infinite przypominającej deweloperskie dzienniki; w jej ramach twórcy zamierzają regularnie informować swoją społeczność o postępach w pracach nad Halo Infinite oraz wszelkich zmianach czy nowościach.

Halo Infinite nie powtórzy błędów Cyberpunka. Twórcy informują o postępach

Zacznijmy więc od początku. Przedstawiciel studia, Quinn DelHoyo, potwierdził, że wraz z zespołem są aktualnie bardzo zajęci naprawianiem wszelkich błędów oraz wykańczaniem produkcji. Dotychczas udało się zakończyć prace nad wszystkimi elementami sandboksowymi gry – jest to jednak, jak zaznaczają sami deweloperzy, tylko część całego procesu, dlatego nie powinniśmy spodziewać się rychłej premiery; co nie oznacza, że ta zostanie przełożona na rok 2022 (oby nie!). Cała zawartość premierowa jest już grywalna i testowana każdego dnia. DelHoyo potwierdził, że w najbliższej przyszłości uruchomione zostaną publiczne beta-testy Halo Infinite.

GramTV przedstawia:

Ponadto (tym razem podajemy jednak za serwisem Tech Radar) najważniejszym celem zespołu jest dostarczenie produktu o najwyższej możliwej jakości – tyczy się to wersji na każdą z docelowych platform sprzętowych. Doświadczenia z ostatnich miesięcy pokazały jednak na przykładzie chociażby gry Cyberpunk 2077, że nie jest to najłatwiejsza robota. Halo Infinite, podobnie jak dzieło studia CD Projekt RED, jest równocześnie opracowywane zarówno na konsolę poprzedniej (Xbox One), jak i obecnej generacji (Xbox Series X/S). W tej sprawie wypowiedział się inny z deweloperów, Daniele Giannetti, przyznając, że przebudowano rozwiązanie wielowątkowe silnika, aby zapewnić wysoką wydajność na wszystkich konsolach oraz komputerach osobistych.

Przypomnijmy więc jeszcze na koniec, że Halo Infinite zadebiutuje na komputerach osobistych oraz konsolach Xbox One i Xbox Series X/S. Na ten moment wiemy jedynie, iż premiera została zaplanowana na jesień bieżącego roku. Jeśli chcecie być na bieżąco z wiadomościami dotyczącymi gry, zapraszamy pod ten adres.

Komentarze
2
garfieldgarfield
Gramowicz
03/02/2021 08:39

Halo już jest zaorane. Craig robi swoje! :)

adamar1974
Gramowicz
03/02/2021 08:02

Super. Jak się nie ma pomysłów na fajną fabułę to choćby w ten sposób warto się podczepić pod CP2077.