Nowy patch do AC: Valhalla. Psy już nie lewitują, wrony nie spadają z nieba

Wincenty Wawrzyniak
2020/11/26 18:45
2
1

Deweloperzy ze studia Ubisoft wypuścili dziś nową aktualizację do gry Assassin’s Creed: Valhalla, która ma naprawić masę najróżniejszych błędów i problemów.

Od premiery gry Assassin’s Creed: Valhalla niedawno minęły okrągłe dwa tygodnie. Z jednej strony gracze znajdują coraz to ciekawsze easter eggi, z drugiej zaś natrafiają na coraz więcej błędów. Deweloperzy z Ubisoftu zdają sobie jednak sprawę z problemów – z tego względu dziś na wszystkich platformach sprzętowych (w tym przypadku komputerach osobistych, konsolach PlayStation 4, PlayStation 5, Xbox One oraz Xbox Series X/S) udostępniono (podajemy za serwisem PC Gamer) aktualizację z numerem 1.0.4. Patch zadebiutował o godzinie 13:00, a jego rozmiary w zależności od platformy wynoszą od 2,5 GB (PS4) do 5,3 GB (XSX/S).

Nowy patch do AC: Valhalla. Psy już nie lewitują, wrony nie spadają z nieba

Zanim przejdziemy do zmian ogólnych, warto zaznaczyć, że na konsolach nowej generacji (PS5 oraz Xbox Series X/S) dodano opcję pozwalającą wybrać spośród dwóch trybów graficznych: Performance (dopasowanie rozdzielczości oraz poziomu detali do 60 klatek na sekundę) oraz Quality (ustawienia z maksymalną rozdzielczością oraz jakością, ograniczenie do 30 klatek na sekundę. Na wszystkich platformach doczekaliśmy się licznych poprawek mających wyeliminować błędy. Zaadresowane zostały między innymi problemy dotyczące zapisów stanu gry, o których donosiło coraz więcej użytkowników.

Patch wprowadził sporo poprawek dotyczących samej rozgrywki – jak czytamy w wiadomości twórców, psy nie powinny już lewitować w momencie, kiedy Eivor je głaska, wrony nie powinny już przypadkowo spadać z nieba w Asgardzie, tłum będzie dopingować obserwując nasze ambitne poczynania w pojedynkach na chl… picie alkoholu, a ryby będą spawnować się w Norwegii nawet przy złych warunkach pogodowych. Zapewniono również, że aktualizacja wprowadziła poprawki dotyczące w mechanice łucznictwa oraz w zachowaniu przeciwników, w tym bossów. Do tego wszystkiego doszły poprawki błędów w trybie fotograficznym, systemie umiejętności, mechaniki rajdów (ostatnio często trafiałam na błędy, które nie pozwalały zebrać łupów).

GramTV przedstawia:

Jeśli należycie do graczy korzystających z pecetów i mieliście nadzieję, że usłyszymy coś o osiągnięciach, których w wersji na komputery w Ubisoft Connect brakuje to… Cóż. No. Jakby Wam to – nic nie wiemy. Poza tym, że mają się wreszcie w grze pojawić. Pozostaje czekać.

Przypomnijmy jeszcze, że Assassin’s Creed: Valhalla zadebiutowało 10 listopada bieżącego roku na komputerach osobistych, konsolach obecnej generacji (PlayStation 4, Xbox One), konsolach nowej generacji (PlayStation 5, Xbox Series X) oraz na platformie Google Stadia. Jedynie w przypadku PS5 gra zadebiutowała nieco później, bo 12 listopada (w naszym kraju nastąpi to już jutro, czyli 19 listopada).

Zainteresowanych zapraszamy do lektury naszej recenzji oraz kompendium wiedzy na temat tytułu, które jest uzupełniane o nowe informacje. Fani kultury wikingów oraz serii Assassin’s Creed mogą również sprawdzić swoją wiedzę w naszym quizie pod tytułem Co wiesz o Assassin's Creed Valhalla i kulturze wikingów?.

Komentarze
2
Headbangerr
Gramowicz
26/11/2020 22:59

Ja bym te lewitujące psy i spadające wrony zostawił. Byłoby ciekawiej.

dzelada
Gramowicz
26/11/2020 20:27

Lols latka naprawia błędy 5gb kiedyś całe gry tyle i mniej zajmowały