CD Projekt chciał rozdzielić fabułę Wiedźmina 3 na unikalne ścieżki. 5. rocznica premiery gry

LM
2020/05/19 14:36
5
2

Przy okazji kolejnej rocznicy Jakub Szamałek podzielił się kilkoma spostrzeżeniami i wspomnieniami związanymi z grą Wiedźmin 3: Dziki Gon.

Kilka dni temu studio CD Projekt RED świętowało 9. rocznicę premiery gry Wiedźmin 2: Zabójcy Królów, a dziś może celebrować 5 lat od rynkowego debiutu Wiedźmina 3. Przy okazji redakcja serwisu VG24/7 ponownie wzięła Jakuba Szamałka z CD Projektu na spytki, by dowiedzieć się, jak mógłby wyglądać Wiedźmin 3, gdyby studio zasiadło jeszcze raz do produkcji tytułu.

CD Projekt chciał rozdzielić fabułę Wiedźmina 3 na unikalne ścieżki. 5. rocznica premiery gry

Okazuje się, że RED-zi bardzo upodobali sobie zabieg wykorzystany w grze Wiedźmin 2, gdzie pojedyncza decyzja gwarantuje długą i unikalną sekwencję rozgrywki. Rozwiązanie to wykorzystano w dodatku Krew i wino, ale Szamałek zdradził, że takie punkty zwrotne miały być również w podstawce i co ważne, miało być ich kilka. Jednym słowem, jeśli CD Projekt zdecyduje się wyprodukować Wiedźmina 4, to możemy liczyć na to, że każde przejście gry będzie w pewnym zakresie unikalne.

Korzystając z okazji, możemy powrócić też do zapoczątkowanego wczoraj wątku. Wydaje się, że CD Projekt wciąż zbiera różne pomysły związane z grą Wiedźmin 4 i chociaż nie przyznaje tego oficjalnie, to rozważa Ciri w roli protagonistki. Jak zdążyliśmy już niejednokrotnie słyszeć, twórcy żałują, że nie poświęcili jej wystarczająco dużo miejsca w fabule. Jednocześnie na pytanie o grę z Ciri w roli głównej otrzymaliśmy proste „a chciałbyś?”, więc zapewne sprawa jest otwarta. CD Projekt chciał też wrzucić do Wiedźmina 3 książkową scenę, gdzie Ciri walczy, jeżdżąc na łyżwach, ale szybko okazało się, że przygotowanie motion capture dla takiej sceny jest poza zasięgiem ekipy.

GramTV przedstawia:

Co równie ciekawe, Szamałek zdradził, że w 2012 roku CD Projekt RED liczyło sobie około stu deweloperów, a teraz powoli dobija do tysiąca. Cóż, potencjał jest, chęci są, zainteresowanie też, więc wygląda na to, że o przyszłość cyberpunkowych i wiedźmińskich marek możemy być spokojni.

A co Wy chcielibyście zmienić w Wiedźminie 3, gdyby była szansa, by wyprodukować go na nowo?

Komentarze
5
Sanders-sama napisał:

Wolałbym remake 1ki na RED Engine.

alkierz napisał:

Non stop o Wiedźminie .. pewnie po premierze next genów wydadzą remaster..

A potem będziemy mówili, że tylko te remastery, remastery... *

* Tak, też bym zagrał, bo po próbie ogrania ponownie jedynki odbiłem się od tego systemu sterowania. Jak wcześniej miałem z nim problemy, tak teraz po prostu zwyczajnie nie... po prostu nie. 

Sanders-sama
Gramowicz
19/05/2020 17:40
alkierz napisał:

Non stop o Wiedźminie .. pewnie po premierze next genów wydadzą remaster..

Wolałbym remake 1ki na RED Engine.

alkierz
Gramowicz
19/05/2020 17:19

Non stop o Wiedźminie .. pewnie po premierze next genów wydadzą remaster..




Trwa Wczytywanie