Wczoraj kilka sekund, dzisiaj cały zwiastun – oto wewnętrzna prezentacja gry Godfall (aktualizacja - gameplay z PC)

LM
2020/01/22 15:20
8
0

Tytuł zadebiutuje w tym roku na PC i PlayStation 5.

Wczoraj kilka sekund, dzisiaj cały zwiastun – oto wewnętrzna prezentacja gry Godfall (aktualizacja - gameplay z PC)

AKTUALIZACJA: W najnowszym wpisie na Twitterze Randy Pitchford potwierdził, że załączony do wiadomości materiał uchwycono na komputerach osobistych. Jednocześnie oznajmił, że zapis rozgrywki ukazany na materiale pochodzi sprzed roku i zapewnił, że twórcy nie mogą doczekać się oficjalnej prezentacji, by pokazać, jak bardzo projekt posunął się naprzód.

Wczytywanie ramki mediów.

GramTV przedstawia:

ORYGINALNA WIADOMOŚĆ (21.01.2020 – 16:10): Jeśli udostępniony wczoraj przedsmak gry Godfall rozbudził Waszą ciekawość i chętnie zobaczylibyście coś więcej z najnowszego slashera zmierzającego na PC i PlayStation 5, to cóż… dobrze trafiliście. Po wczorajszym kilkusekundowym przecieku do sieci trafił kompletny wewnętrzny zwiastun rozgrywki z Godfall, który – co warto podkreślić – datowano na 2019 rok. Nie wiemy, jak dalece idących zmian doczekał się projekt względem tego, co widzimy na załączonym poniżej materiale. Dodatkowo, z uwagi na naturę zwiastuna, który miał służyć jedynie do wewnętrznego obiegu, powinniśmy zakładać, że rozgrywkę uchwycono na pecetach, a na oficjalną prezentację rozgrywki z PlayStation 5 przyjdzie nam jedynie cierpliwie czekać. Według plotek oficjalna prezentacja nowych maszynek Sony może nastąpić już 5 lutego.

Godfall zmierza na PC i PlayStation 5 jako sieciowy looter-slasher wyprodukowany wspólnymi siłami Counterplay Games i Gearbox Publishing. Premiera jeszcze w tym roku.


Sprawdź bogatą ofertę gier na PC i konsole w sklepie Sferis.pl.

Komentarze
8
sebba99
Gramowicz
23/01/2020 20:23
garfieldgarfield napisał:
sebba99 napisał:
Kash28 napisał:
sebba99 napisał:

No.. poziom detalu moszny nie targa... Bloodborne to to nie jest... 

Poziom detali zdecydowanie wyższy niż poziom twojego komentarza... Są gry gdzie ultra grafika nic nie da, są gry gdzie poziom detali nie jest jakoś potrzebny gdyż cały świat jest tak spójnie wykreowany że nie potrzeba nic więcej... Nie będę rzucał tytułami bo to w twoim wypadku raczej nic nie da

Prawie ci się udało wywołać gównoburzę ... cel szczytny ale wykonanie na poziome grafiki z tej gry ... pusto, nędzno zimno i do domu daleko .. 

A JA: popieram jego zdanie. Przykro mi :/

To może będe bardziej bespośredni w wypowiedzi: 

- nie, nie zgadzam się, grafika jest istotna bo jest podstawowym budulcem tworzącym klimat, wspomagającym narrację i eksponującym lore . 

- gdybym stawiał tylko na rozgrywkę, to zostałbym przy 8-bitowym atari na które parę gierek napisałem w swoim życiu, albo pisałbym gry w excellu (co też jest możliwe) a nie wywalał z kieszeni 200-300 pln. 

- zbyt daleko wysunięte wnioski mojego adwersarza, jakoby świat był spójny, nie wiem z czego wynikają, bo raczej nie z 3 minutowego pokazu rwanych scen. Więc wykazałbym się jednak pokorą w ramach własnych komentarzy. 

- ilość godzi jakie spędziłem na graniu łącznie jest prawdopodobnie dłuższy niż czas życia mojego szanownego przedmówcy więc poskromibłym chętkę na gównoburzę. 

- Bloodborne jest LORE wyjątkowo spójnym a grafika, bogata w szczegóły podbija klimat i ma odzwierciedlenie i uzasadnienie w lore. To gra która za moment będzie miała dekadę na karku. 

Więc, fajnie by było, gdyby puste hipsterskie lansowanie się na odlschoola dla którego tylko mechanika ważna, jest co najmniej komiczna w czasie kiedy wydajność konsol liczy się w teraflopach a nie w megahercach. 

i żeby dobić już pastacko hejterski komentarz bez poparcia proponuję zagrać w ULTIMA 7, albo w AlteredReality (z 8-bitowego ATARI), a nie pyszczyć jak pajac i żywy dowód efektu Dunninga-Krugera. 

Żekłem ...

garfieldgarfield
Gramowicz
23/01/2020 08:23
sebba99 napisał:
Kash28 napisał:
sebba99 napisał:

No.. poziom detalu moszny nie targa... Bloodborne to to nie jest... 

Poziom detali zdecydowanie wyższy niż poziom twojego komentarza... Są gry gdzie ultra grafika nic nie da, są gry gdzie poziom detali nie jest jakoś potrzebny gdyż cały świat jest tak spójnie wykreowany że nie potrzeba nic więcej... Nie będę rzucał tytułami bo to w twoim wypadku raczej nic nie da

Prawie ci się udało wywołać gównoburzę ... cel szczytny ale wykonanie na poziome grafiki z tej gry ... pusto, nędzno zimno i do domu daleko .. 

A JA: popieram jego zdanie. Przykro mi :/

sebba99
Gramowicz
22/01/2020 20:04
Kash28 napisał:
sebba99 napisał:

No.. poziom detalu moszny nie targa... Bloodborne to to nie jest... 

Poziom detali zdecydowanie wyższy niż poziom twojego komentarza... Są gry gdzie ultra grafika nic nie da, są gry gdzie poziom detali nie jest jakoś potrzebny gdyż cały świat jest tak spójnie wykreowany że nie potrzeba nic więcej... Nie będę rzucał tytułami bo to w twoim wypadku raczej nic nie da

Prawie ci się udało wywołać gównoburzę ... cel szczytny ale wykonanie na poziome grafiki z tej gry ... pusto, nędzno zimno i do domu daleko .. 




Trwa Wczytywanie