Diablo IV: uruchomiono oficjalną stronę ze szczegółami dotyczącymi świata, fabuły i bohaterów

Wincenty Wawrzyniak
2019/11/01 21:20
6
0

Możecie już poczytać o Diablo IV na oficjalnej stronie firmy Blizzard Entertainment. Oto, co już wiemy.

Blizzard zaczyna uruchamiać oficjalne strony swoich wielkich zapowiedzi, w tym na pierwszy ogień poszło oczywiście Diablo IV. Podczas ceremonii otwarcia tegorocznego BlizzConu dostaliśmy bardzo dobry zwiastun, który wprowadza nas do nowej historii – jak już mówiliśmy w poprzedniej wiadomości, akcja rozgrywa się wiele lat po wydarzeniach z części trzeciej, po tym, jak mnóstwo niewinnych osób padło ofiarą działań przedstawicieli Wysokiego Nieba oraz Płonącego Piekła. W próżni, jaka powstała po tym wielkim konflikcie, rozbrzmiewa teraz prawdawnę imię Lilith, córki Mefista, która według legend dała początek ludzkości. Jednak to właśnie przez nią świat po raz kolejny zalewa przerażający mrok, przez co wszystko dookoła przeobraża się w ponurą, pozbawioną jakiejkolwiek nadziei rzeczywistość.Diablo IV: uruchomiono oficjalną stronę ze szczegółami dotyczącymi świata, fabuły i bohaterówNa oficjalnej stronie natomiast możemy przeczytać o świecie Sanktuarium, gdzie po raz kolejny staniemy do walki z armiami Płonących Piekeł. Poznaliśmy również szczegóły na temat regionów, które przyjdzie nam eksplorować:

  • Dzikie tereny Scosglen pełne są bujnej roślinności i śmiertelnych zagrożeń. Nieszczęśnicy, którzy gubią się w kniei, rzadko odnajdują drogę powrotną. Ich krzyki zagłusza mrożący krew w żyłach skowyt. Mieszkający tu druidzi są gotowi obudzić w sobie bestie i postawić na szali własne człowieczeństwo, by ochronić odwieczny sposób życia.
  • (Strzaskane Szczyty) Górzysty krajobraz otaczający tę skutą lodem krainę skutecznie odstrasza większość intruzów. Uduchowieni mnisi szukają wśród szczytów sprzyjającego oświeceniu odosobnienia, nie zdając sobie sprawy, jakie potworności czają się u stóp tych wzniesień.
  • Pośród Suchych Stepów ludzkie życie jest warte mniej niż miarka wody. Dla srogich barbarzyńców, bezwzględnych najemników i morderczych magów krwi każdy dzień na nieprzyjaznych solniskach to walka o przetrwanie. Tylko najbardziej zahartowane – lub zdesperowane – dusze nazywają to miejsce domem.
  • Trucizna, zaraza i rozpacz pożerają ten region jak pleśń, obrastająca wszystko, czego się dotknie. Hawezar to śmiertelnie niebezpieczna kraina, nawet dla tych, którzy dobrze znają jej kręte, zdradliwe ścieżki. Wiedźmy, skryte wśród bagien, intonują tu dawno zapomniane klątwy. Tylko ci, którzy nie boją się spotkania ze śmiercią – lub wręcz jej szukają – przybywają tu z własnej woli.
  • (Kedżystan) Niezliczone wojny i demoniczne inwazje sprawiły, że po niegdysiejszej ostoi cywilizacji zostały tylko ruiny. Teraz pod grubą warstwą piachu budzą się z uśpienia nikczemne siły. Niegdyś tutejsi mieszkańcy opływali w dostatki. Dziś zmagają się ze strachem i paranoją, a skryci w cieniu kultyści przeczesują okolicę w poszukiwaniu starożytnego zła…

GramTV przedstawia:

Na sam początek do walki stanie troje śmiałków – Barbarzyńca, Czarodziejka oraz Druid:

  • Barbarzyńca odznacza się niesamowitą siłą. Mistrzowsko wykorzystuje w walce cały swój arsenał, w którym znajdzie się broń na każdą okazję. Sieje popłoch wśród wrogów straszliwymi okrzykami wojennymi, a potężne tąpnięcia pozwalają mu zatrząść ziemią i odepchnąć napierające hordy.
  • Czarodziejka dowolnie manipuluje żywiołami, aby zapewnić sobie zwycięstwo w walce. Ciska zabójczymi błyskawicami, nabija wrogów na poszarpane lodowe kolce i przywołuje deszcz płonących meteorytów.
  • Zmiennokształtny druid potrafi przemieniać się w dzikie bestie, płynnie przybierając formy olbrzymiego niedźwiedzia czy zaciekłego wilkołaka, aby walczyć u boku leśnych stworzeń. Potęga ziemi, wiatru i burzy jest na jego skinienie, dzięki czemu może uwalniać pełnię niszczycielskiej mocy gniewu natury.

Jeżeli chodzi o rozgrywkę, między obszarami będziemy poruszać się na grzbietach różnych wierzchowców, zaś w miastach znajdziemy innych graczy, z którymi – w zależności od naszych intencji – zbadamy nieodkryte (i oczywiście losowo generowane) podziemia, pohandlujemy lub zawalczymy. Zgodnie z przeciekami, naszym największym przeciwnikiem będzie wspomniana Lilith, Córka Nienawiści. Zmierzymy się z armią demonów, rozwiniemy swoich bohaterów za pomocą różnorakich talentów oraz punktów zdolności, a także run i przedmiotów legendarnych. Diablo IV zadebiutuje na komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 4 i Xbox One – nie znamy jednak jeszcze dokładnej daty premiery.


Komentarze
6
Pajonk78
Gramowicz
03/11/2019 12:55
MisticGohan_MODED napisał:

Nienawidzę pustynnych map... zarówno w II jak i III bardzo źle mi sie kojarzyły ;/

Ojjj w dwójce pustynia dawała się we znaki i do tego Duriel na koniec... :)

MisticGohan_MODED
Gramowicz
02/11/2019 16:04

Nienawidzę pustynnych map... zarówno w II jak i III bardzo źle mi sie kojarzyły ;/

Feno
Gramowicz
01/11/2019 23:52

Jak dla mnie wygląda to jak texture pack do Diablo 3. Do 'czwórki' podchodzę z dużą rezerwą. Pozyjemy, zobaczymy.




Trwa Wczytywanie