News

Titan przepadł, bo Blizzard nie poradził sobie z kontrolą skali

pepsi, 26.06.2019 17:22 1

Blizzard przez lata pracował nad MMO następnej generacji, Titanem. Ostatecznie następca WoW-a został jednak pogrzebany, a Mike Morhaime zdradza powody tej decyzji.

Obecny na wydarzeniu GameLab w Barcelonie były dyrektor wykonawczy Blizzarda Mike Morhaime zdradził przyczyny skasowania Titana. Tytuł swego czasu był wielce oczekiwany, choć nawet nie doczekał się oficjalnej zapowiedzi. – Naprawdę staraliśmy się nie ogłaszać żadnych gier, które nie były na tgo gotowe lub nie byliśmy pewni, że je wypuścimy. Titan jest wyjątkiem od tej reguły. Planowaliśmy, że będzie to nasza następna generacja, pewnego rodzaju kontynuacja World of Warcraft – wspominał Morhaime.

O Titanie faktycznie szeroko rozpisywano się w prasie branżowej. Ostatecznie Blizzard ogłosił jednak szokującą dla wielu nowinę, że projekt został skasowany. Stało się to siedem lat po rozpoczęciu prac nad grą i niespełna cztery lata od pierwszej wzmianki o tym tytule. – Wielu naszych starszych developerów oddelegowaliśmy do prac nad tym projektem. Sądzę, że sferą, z którą sobie naprawdę nie poradziliśmy, była kontrola skali. To było bardzo ambitne przedsięwzięcie – zdradził były szef Blizzarda.

- To było zupełnie nowe uniwersum, to miało być MMO następnej generacji, które wprowadzało szereg różnych rzeczy; miało różne tryby, a my tak jakby pracowaliśmy równolegle nad dwiema grami. Nigdy nie poskładaliśmy tego jednak razem – dodał.

Gry MMO w ofercie sklepu sferis.pl

najnowsze