Bethesda była gotowa na negatywny odbiór Fallouta 76

therionee
2019/06/03 10:34
0
0

Według Bethesdy, premiera nie ma znaczenia - ważne jest to, czym gra staje się później.

Bethesda była gotowa na negatywny odbiór Fallouta 76

Todd Howard, reżyser i producent wykonawczy w firmie Bethesda, powiedział, że zespół był przygotowany na negatywny odbiór Fallouta 76. W rozmowie z IGN przyznał:

Wiedzieliśmy, że na naszej drodze będzie sporo wybojów. Byliśmy gotowi na... Wiedzieliśmy, że Fallout 76 nie jest typem gry, jakiego po nas spodziewali się odbiorcy, że spotka się z krytyką i na wiele krytycznych słów w pełni zasłużyliśmy. Jestem pewien, że tytuł ten negatywnie wpłynął na reputację Bethesdy. Byłoby naiwnością twierdzić, że wpływ Fallouta 76 był zerowy. Sądzę jednak, że gdyby gracze weszli teraz do gry... byliby zaskoczeni.

Howard dodał, że błędem było to, że nie przetestowano dokładnie Fallouta 76 z udziałem dużej liczby graczy:

Powinniśmy byli pozwolić, by gra była testowana przez dużą liczbę odbiorców i dojrzewała dłużej. Są pewne rzeczy, których nie da się dostrzec, póki gra nie działa dwadzieścia cztery godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu, przez kilka miesięcy. Moglibyśmy np. wystartować z czymś w rodzaju Wczesnego Dostępu ze Steam albo większą betą, w której udział mogliby brać wszyscy, którzy grali w Fallouta 4.

GramTV przedstawia:

Swą wypowiedź zakończył słowami, że gra znacząco się zmieniła i stała się wspaniałym tytułem, wokół którego skupiona jest niesamowita społeczność.

Czujemy, że jest to gra, w którą z pewnością chcemy grać, naprawdę. W przypadku wszystkich gier takich, jak ta... okres premiery nie jest łatwy. Nie chodzi jednak o sposób, w jaki gra debiutuje, lecz czym się staje. Nie mógłbym być bardziej dumny z zespołu, który nad nią pracował.


Zamów gry z serii Fallout w sklepie Sferis.pl

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!