News

Walka w Star Wars Jedi: Fallen Order nie będzie tak wymagająca jak w Soulsach

Patryk Purczyński, 17.04.2019 19:49 1

Stig Asmussen uchyla rąbka tajemnicy na temat nastroju, w jakim będą utrzymane starcia z przeciwnikami w Star Wars Jedi: Fallen Order.

Produkcje From Software podbiły serca graczy m.in. dzięki wyśrubowanemu poziomowi trudności. Nie wszyscy twórcy gier, które oferują walkę bronią białą, muszą iść jeednak w tym samym kierunku. Star Wars Jedi: Fallen Order ma być bardziej przystępne. - Słuchajcie, uwielbiam gry z serii Souls - przyznaje Stig Asmussen, reżyser produkcji studia Respawn Entertainment.

- Nie będziesz w stanie zrobić gry akcji z walką bronią białą bez zaczerpnięcia z innych tytułów reprezentujących ten gatunek. DMC jest naprawdę fajne. God of War jest znakomity, ale nie chcemy stworzyć czegoś, co karze na każdym kroku. Jest mnóstwo ludzi, którzy będą chcieli zagrać w tę grę i - choć uwielbiam te inne produkcje - nasze podejście będzie bardziej... Nie chcę powiedzieć powściągliwe, ale odbiorcy muszą od początku czuć, że wszystko tutaj jest jak należy, że doświadczyli czegoś podobnego już wcześniej - opisuje Asmussen.

- Nadal uważam, że w walce jest pewien poziom głębi, gracz może się wyćwiczyć w używaniu Mocy by radzić sobie z przeciwnikami bardziej wydajnie. Wraz z rozwojem postaci chętni dostrzegą, że są różne rzeczy, które dają określeni nieprzyjaciele. Kiedy je dostrzeżesz, poradzisz sobie z nimi nieco szybciej - tłumaczy reżyser gry.

Star Wars Jedi: Fallen Order ukaże się w połowie listopada. Twórcy zapewniają, że tytuł nie będzie się koncentrował na aspektach skradankowych.

najnowsze