Felieton

Wiedźmin 3 – mod koryguje różnice pomiędzy światem przedstawionym a mapą w grze

LM, 20 lutego 2019 14:50 0

Modder naniósł masę poprawek na dostępne w grze mapy poszczególnych regionów.

Podczas zabawy z najnowszą odsłoną przygód wiedźmina Geralta z Rivii modder posługujący się pseudonimem Terg500 odkrył szereg nieprawidłowości w sposobie, w jaki prezentowany jest wykreowany świat na zaimplementowanych w menu gry mapach. Okazuje się, że w wielu przypadkach były one delikatnie niedokładne – w niektórych przypadkach na mapach brakowało drobnych obiektów, czy ścieżki zostały poprowadzone inaczej, niż je oznaczono.

Rozbieżności te wynikają zapewne z faktu, że niektóre elementy świata przedstawionego poprawiono już po przygotowaniu załączonych w menu gry map, ale twórca moda postanowił je wyśledzić i skorygować. Jak łatwo się domyślić, poszukiwania brakujących detali są dosyć czasochłonne, ale Terg500 wpadł już na masę brakujących oznaczeń dla każdego z dostępnych w Wiedźminie 3 regionów. Ostatecznie zadeklarował, że w każdym miesiącu uraczy nas kolejną garścią poprawek, więc zainteresowani powinni śledzić przebieg dalszych prac nad modem World Map Fixes.

Wszystkie pliki modyfikacji wraz z instrukcją ich instalacji znajdziecie pod tym adresem. Przy okazji może zainteresować Was najnowsza aktualizacja do ambitnego moda The Witcher 3 Enhanced Edition.

Call of Duty: Black Ops 4 – nowa mapa trybu zombie Ancient Evil z datą premiery
Twórcy Wiedźmina 3 obawiali się, że gra będzie porażką
Nowy Bulletstorm lub Duke Nukem od Gearboksu na PAX East?
Rockstar Games ujawniło najbliższe plany na rozwój Red Dead Online
najnowsze