Felieton

Underworld Ascendant ze zmienioną strukturą świata, projektami zadań i fabułą

Małgorzata Trzyna, 17 lutego 2019 19:30 0

Twórcy Underworld Ascendant nie poddają się, choć gra zebrała bardzo niskie oceny.

Underworld Ascendant okazało się porażką - pierwsze dzieło OtherSide Entertainment zostało bardzo nisko ocenione głównie przez ogromną liczbę błędów i dziwne mechaniki. W naszej recenzji również bardzo nisko oceniliśmy ten tytuł. Twórcy postanowili więc wprowadzić ogromne zmiany w grze. W tym tygodniu wydali drugą dużą aktualizację, która całkowicie zmienia strukturę świata i dodaje nowe historie. Ekipa zachęca do rozpoczęcia gry na nowo, by sprawdzić, co się zmieniło.

W dniu premiery świat Underworld Ascendant składał się z siedmiu poziomów połączonych portalami, a misje przyjmowaliśmy przy tablicy z ogłoszeniami. Po aktualizacji cały świat jest połączony, a poziomy są odgałęzieniami ogromnych schodów. Na schodach towarzyszy nam Haprukala, która daje nam zadania i ma przy sobie portal do centrum, gdzie można ulepszać umiejętności i kupować przedmioty. Każdy poziom można zwiedzić, czy ma się tam zadanie do wykonania, czy nie. Można też szybciej dotrzeć do końca gry. Główne misje skupiają się na ważnych wydarzeniach fabularnych, pojawiają się nowe i przerobione historie. Zmieniono także oświetlenie, system patrolowania przez sztuczną inteligencję, dodano broń wysokiego poziomu do zdobycia jako łup, naprawiono błędy, zmieniono umiejętności, poprawiono animacje oraz pojawiające się wskazówki. Szczegóły można znaleźć na Steam.

System Shock 3 na krótkim zwiastunie z okazji GDC 2019
System Shock 3 ukończone w połowie, drogi Starbreeze i OtherSide Entertainment rozchodzą się
OtherSide Entertainment odkupiło od Starbreeze prawa do System Shock 3
Zwiastun Underworld Ascendant przypomina o zbliżającej się premierze
najnowsze