Modyfikacje będą dostępne jedynie na dedykowanych serwerach.
Modyfikacje będą dostępne jedynie na dedykowanych serwerach.
Nie da się ukryć, że społeczności modderów i ich entuzjastów zebranych wokół produkcji studia Bethesda Softworks amerykański producent nie może zwyczajnie zignorować przy zaplanowanej na listopad grze Fallout 76. W wywiadzie dla serwisu GameSpot Pete Hines z Bethesdy przyznał, że rzeczona produkcja z czasem doczeka się wsparcia dla fanowskich rozszerzeń, ale z pewnością nie nastąpi to zbyt prędko.
Hines ujawnił, że kompatybilność gry Fallout 76 z modami pojawi się najszybciej przed końcem 2019 roku i będzie zarezerwowana wyłącznie dla prywatnych serwerów. Oczywiście nie ma w tym nic dziwnego, jeśli weźmiemy pod uwagę fakt, że rozgrywka w Fallout 76 dedykowana jest wyłącznie zabawie w sieci. Wsparcie dla modów z pewnością pojawi się na PC, ale nie wiadomo, czy zostanie rozszerzone także na konsolowe wersje gry.
Fallout 76 zadebiutuje na PC, PlayStation 4 i Xboksie One dokładnie 14 listopada.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!