Felieton

Zapowiedziano Red Dead Online – moduł sieciowy Red Dead Redemption II

LM, 20 września 2018 10:50 0

Tryb sieciowy zadebiutuje w listopadzie.

Firma Rockstar Games ujawniła pierwsze konkrety związane z trybem sieciowym najnowszej odsłony gier akcji w klimatach westernu – Red Dead Redemption II. Według informacji udzielonych podczas wywiadu z serwisem IGN moduł Red Dead Online zadebiutuje w listopadzie, czyli kilka tygodni po premierze Red Dead Redemption II.

Pomijając fakt, że twórcy wykorzystają dodatkowy czas na dopracowanie modułu, gracze będą mogli w spokoju zapoznać się z klimatem, historią i specyfiką rozgrywki podczas singlowego doświadczenia, by potem przenieść się do sieci. Początkowo Red Dead Online zostanie udostępnione w formie bety dla wszystkich posiadaczy podstawowej wersji gry na konsolach PlayStation 4 i Xbox One.

Nowinek związanych z zawartością modułu na razie nie ujawniono, ale możemy oczekiwać, że ta będzie zbliżona do tego, co oferuje nam GTA Online. Warto przy tym zaznaczyć, że zgodnie z zapowiedziami twórców premiera Red Dead Online nie oznacza zakończenia wsparcia dla Grand Theft Auto Online – oba moduły będą konsekwentnie rozwijane kolejnymi, naprzemiennymi aktualizacjami, by gracze mogli łatwo przeskakiwać pomiędzy dwoma uniwersami w poszukiwaniu nowej zawartości.

Red Dead Redemption II ukaże się 26 października na konsolach PlayStation 4 i Xbox One. Konkretnej daty premiery modułu sieciowego jeszcze nie ujawniono, ale gry ta się pojawi, to z pewnością Was o tym poinformujemy.

W grocie Króla Gór idealnie pasuje do wybuchowej akcji w Red Dead Redemption 2
Red Dead Online z mikropłatnościami
AMD z dużą aktualizacją sterownika Radeon Software Adrenalin – 2019 Edition 18.12.2
Nvidia z nową wersją sterownika Game Ready – Final Fantasy XV otrzymało wsparcie dla DLSS
najnowsze