Ray tracing na 6-minutowym gameplayu z Metro Exodus

LM
2018/09/18 19:10
4
0

Zobacz porównanie pomiędzy klasycznym oświetleniem a Nvidia RTX.

Nvidia udostępniła w sieci materiał wideo poświęcony najnowszej produkcji studia 4A Games – Metro Exodus, czyli pierwszoosobowej strzelance osadzonej w postapokaliptycznych realiach wykreowanych na kartach cyklu powieści Metro Dmitrija Głouchowskiego. Na załączonym do wiadomości 6-minutowym gameplayu zaprezentowano działanie technologii Nvidia RTX, jednocześnie pokazując różnice pomiędzy klasycznymi metodami generowania oświetlenia w grze, a efektom uzyskanym dzięki wykorzystaniu ray tracingu.

Ray tracing na 6-minutowym gameplayu z Metro Exodus

Warto przy okazji zaznaczyć, że omawiany zapis rozgrywki pochodzi z wersji beta Metro Exodus, więc ostatecznie całość może wyglądać znacznie lepiej zarówno pod względem efektów wizualnych, jak i uzyskanej wydajności.

GramTV przedstawia:

Metro Exodus zadebiutuje 22 lutego 2019 roku na PC i konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
20/09/2018 10:37
Dnia 18.09.2018 o 22:45, TigerXP napisał:

Kolejna ściema żeby sprzedać nowe karty. Zawsze wszystko ładnie wygląda na trailerach. Pokaz graficzny cry engine 3 do dzisiaj robi wrażenie i do dzisiaj mało która gra tak wygląda, mimo iż silnik miał premierę koło 2010 roku. Jak przychodzi co do czego to i tak mamy downgrady i tłumaczenie że przecież trzeba było, bo inaczej żadna karta by tego nie ogarnęła. 

Oki ale to nie jest wina silnika tylko tych, którzy z niego korzystają - jeśli twórcy gier nie potrafią korzystać z silnika to i najlepszy silnik nie pomoże.

alex1112
Gramowicz
19/09/2018 18:15

1. A konsole to udźwigną? Te nowe oczywiście, bo obecną generacje przemilczę. 2. Wygląda ładnie, ale co z wydajnością, będzie działać w min 60 fps na jednym takim układzie? Moim zdaniem przy cenie nowych GPU, efekt opłacalny tylko dla pasjonatów z grubym portfelem. 3. A jak to będzie wyglądać na 2070 i 2060? 4. Przypuszczam, że ta technologia rozkwitnie dopiero w następnej generacji kart. Podobną rewolucją miały być: gogle 3D, 4K czy też technologia Nvidi dotycząca sierści (już nawet nie pamiętam jak się nazywa) i co z tego wyszło, wszyscy wiemy. Aby taka technologia się rozwijała i upowszechniała, to sprzęt potrzebny do jej obsługi musi być powszechne i w ludzkiej cenie. 5.  W zależności jaka jest odpowiedz na pytanie nr 3. może się okazać, że spora liczba graczy zdecyduje się na pozostanie przy obecnej generacji lub przesiadce na 1070 i 1080. Dokładając do tego ofensywę ATI i wejście na rynek Intela, może się okazać, że Zieloni nieprzyjemnie się zaskoczą podliczając $.

Usunięty
Usunięty
18/09/2018 22:45

Kolejna ściema żeby sprzedać nowe karty. Zawsze wszystko ładnie wygląda na trailerach. Pokaz graficzny cry engine 3 do dzisiaj robi wrażenie i do dzisiaj mało która gra tak wygląda, mimo iż silnik miał premierę koło 2010 roku. Jak przychodzi co do czego to i tak mamy downgrady i tłumaczenie że przecież trzeba było, bo inaczej żadna karta by tego nie ogarnęła. 




Trwa Wczytywanie