Porównanie oprawy wizualnej w modyfikacji Fallout 4: New Vegas z oryginałem

LM
2018/05/27 17:10
3
0

Widać różnice?

Ekipa modderów odpowiedzialna za przygotowanie pełnej konwersji produkcji studia Obsidian Entertainment – Fallout: New Vegas – na silniku graficznym gry Fallout 4 opublikowała najnowszy materiał wideo. Powyżej możecie zobaczyć krótkie porównanie kilku lokacji doskonale znanych fanom oryginału odtworzonych na silniku wydanego w 2015 roku tytułu Bethesdy. Oczywiście projekt jest jeszcze w bardzo wczesnym stadium rozwoju, ale załączona prezentacja pozwala upewnić się, w jakim kierunku zmierzają działania modderów. Trzeba przyznać, że różnice widoczne są już na pierwszy rzut oka, ale z pewnością całość zostanie jeszcze dopieszczona, gdy podstawowa zawartość gry zostanie już w pełni zaimplementowana do moda.

GramTV przedstawia:

Fallout 4: New Vegas ma na celu wierne odtworzenie wydanej w październiku 2010 roku gry Fallout: New Vegas na nowszym silniku graficznym. Obok usprawnień oprawy audiowizualnej, naprawy pomniejszych błędów i wykorzystaniu możliwości nowego silnika na gruncie mechaniki rozgrywki możemy spodziewać się znanych z oryginału zadań, wyposażenia i bohaterów. Więcej informacji znajdziecie na oficjalnej witrynie projektu.

Porównanie oprawy wizualnej w modyfikacji Fallout 4: New Vegas z oryginałem

Komentarze
3
8 godzin temu, Headbangerr napisał:

Wszystkie te modderskie projekty z przenoszeniem Falloutów / TES-ów na nowsze silniki mają to do siebie, że prędzej doczekamy się już chyba oficjalnych remasterów. 

W sumie, to w dobry remaster New Vegas (chyba) bym zagrał... choć ogólnie z nowymi Falloutami i TES nie mam po drodze kompletnie :D

Headbangerr
Gramowicz
27/05/2018 23:27

Wszystkie te modderskie projekty z przenoszeniem Falloutów / TES-ów na nowsze silniki mają to do siebie, że prędzej doczekamy się już chyba oficjalnych remasterów. 

piomink
Gramowicz
27/05/2018 21:19

Wielkich różnic nie ma. Bawi też porównanie lasu do śnieżycy w której g widać.




Trwa Wczytywanie