EA stawia na zadowolenie graczy, a nie sprzedane kopie

LM
2017/08/26 13:13

O tym przekonuje nas Laura Miele – wiceprezes Electronic Arts.

EA stawia na zadowolenie graczy, a nie sprzedane kopie

Od jakiegoś czasu możemy zaobserwować drobne, ale znaczące zmiany w polityce wydawniczej Electronic Arts. Okazuje się, że jest to związane bezpośrednio z nowymi celami, jakie stawia przed sobą firma. W wywiadzie dla serwisu MCV UK Laura Miele – wiceprezes Electronic Arts – zdradziła, że od jakiegoś czasu firma przedkłada zadowolenie graczy ponad sprzedane kopie gier i dochody ze sprzedaży. Jednym z najważniejszych wyznaczników sukcesu EA jest wysoki współczynnik Net Promoter Score, czyli narzędzia, które służy do oceny zadowolenia klientów, lojalności wobec producenta i skłonności do polecenia produktu innym osobom. Jest to bezpośrednio związane z funkcjonowaniem takich usług jak Origin Access czy EA Access, które bazują na stałej subskrypcji – tą można wycofać w dowolnym momencie, więc w interesie Electronic Arts jest dbanie o potrzeby klientów i ich satysfakcję z opłacanej usługi. Widzimy to nie tylko poprzez udostępnianie coraz większej liczby stosunkowo nowych produkcji w ofercie The Vault, ale też zagraniach rynkowych związanych z dystrybuowanymi klasycznie tytułami, jak np. brak przepustki sezonowej w Star Wars: Battlefront II czy możliwość współdzielenia jej w Battlefield 1.

GramTV przedstawia:

Cóż, wygląda na to, że taka polityka przynosi wymierne efekty – po najnowszego Battlefielda sięgnęło ponad 21 milionów graczy, a tytuł po ponad 10 miesiącach od premiery cieszy się niesłabnącą popularnością.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
28/08/2017 22:05
2 godziny temu, naczelnyk napisał:

Czy to tekst sponsorowany?

Nie to tylko typowo gadka EA.

naczelnyk
Gramowicz
28/08/2017 19:53

Czy to tekst sponsorowany?

Usunięty
Usunięty
27/08/2017 19:03
3 godziny temu, seten napisał:

taaaa zadowolenie graczy - widac jacy byli zadowoleni po andromedzie /uploads/emoticons/biggrin.png" srcset="/uploads/emoticons/biggrin@2x.png 2x" title=":D" width="20" /> bitch plz 

Najlepsze to gdyby naprawdę im zależało na zadowoleniu graczy to by nie udupili serii takich jak np. C&C albo SimCity.




Trwa Wczytywanie