PS4 jak pięcioletni pecet - twierdzi autor A Way Out

Patryk Purczyński
2017/06/22 17:18

Josef Fares nie należy do ludzi będących pod szczególnym wrażeniem mocy oferowanej przez konsolę Sony, PlayStation 4.

PS4 jak pięcioletni pecet - twierdzi autor A Way Out

- Chcecie usłyszeć szczerą prawdę? Ta maszyna nie jest tak mocna jak może się wydawać - tak o PlayStation 4 mówi Josef Fares, twórca A Way Out, ogłoszonej podczas EA Play gry kooperacyjnej o ucieczce z więzienia. - PS4 jest jak pięcioletni komputer. Gdyby konsole były tak potężne jak dzisiejsze pecety, widzielibyśmy zupełnie inne gry. Większość pracy developerów wykonywana jest pod kątem tego, by gry działały na konsolach - dodaje.

Biorąc pod uwagę fakt, że PS4 wchodziło na rynek w 2013 roku, słowa Faresa nie powinny odbiegać od stanu faktycznego. Zakupione w tamtym roku komputery - wówczas uchodzące za nowoczesne - też są dziś draśnięte zębem czasu. Przypomnijmy, że A Way Out powstaje zarówno na PC jak i na PS4, a dodatkowo także na Xboksa One.

GramTV przedstawia:

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
28/06/2017 19:53
Dnia 23.06.2017 o 14:26, Argael napisał:

Nigdy nie mów nigdy /uploads/emoticons/smile.png" srcset="/uploads/emoticons/smile@2x.png 2x" title=":)" width="20" />

Ja też kiedyś grałem tylko na PC, a 10 lat temu zacząłem przygodę z konsolami Sony. Teraz jak muszę w coś na PC ograć, bo na PlayStation tego nie ma, to bardzo szybko mnie bolą palce od klawiatury. Nawet w strzelanki wolę grać padem, bo myszka nie daje tego złudzenia naciskania spustu, co pad.

To zazwyczaj kwestia tego jak bardzo schrzanione jest sterowanie - w Sonic Generations po drugiej planszy miałem serdecznie dosyć gry na padzie i wziąłem się za klawiature(bo można wszystkie klawisze przypisać jak się chce) aczkolwiek gra zacna. 

Argael
Gramowicz
23/06/2017 14:26
 

No, są też minusy. Nigdy nie uznam pada za wygodnego w użyciu.

Nigdy nie mów nigdy :)

Ja też kiedyś grałem tylko na PC, a 10 lat temu zacząłem przygodę z konsolami Sony. Teraz jak muszę w coś na PC ograć, bo na PlayStation tego nie ma, to bardzo szybko mnie bolą palce od klawiatury. Nawet w strzelanki wolę grać padem, bo myszka nie daje tego złudzenia naciskania spustu, co pad.

Usunięty
Usunięty
23/06/2017 14:21
1 godzinę temu, koNraDM4 napisał:

Raczej w tym przypadku przenoszenie odbędzie się w drugą stronę tzn. na PC. Tak wychodzi taniej gdyż konsole są stałą nie zmienną wartością. W środku ludzie nic nie zmieniają więc wystarczy zrobić grę, która ładnie bangla na danej konsoli i problem z głowy to wersja na PC często spędza sen twórcom, którzy przenoszą konsolową wersję na komputery gdyż powinna działać dobrze na sprzęcie najwyższej klasy jak i tym nawet z przed około 5 lat.

Wiem że częściej jest to konsola-PC jednak pod terminem "przenoszenie" nie miałem na myśli portu a chodziło mi o samo pisanie pod architekturę konsoli.




Trwa Wczytywanie