343 Industries wie, co zrobiło źle w Halo 5: Guardians

Patryk Purczyński
2017/04/26 18:31
0
0

Halo 5 zostało ciepło przyjęte w mediach, ale nie wszyscy gracze byli zadowoleni z ostatniej odsłony serii. Twórcy gry zdają sobie z tego sprawę.

343 Industries wie, co zrobiło źle w Halo 5: Guardians

Od premiery Halo 5: Guardians minęło już około półtora roku, ale zawsze jest dobry moment, by wrócić do tego tytułu i - z perspektywy twórców - uświadomić sobie, co można było zrobić lepiej. Tym bardziej, że idealnie nie było. - Przyjęliśmy parę ciosów za scenariusz w Halo 5, ale krytyka absolutnie miała merytoryczne podstawy - przyznaje dyrektor marki Frank O'Connor na łamach magazynu GamesTM.

- Dotarło do nas, że ludzie chcieli większego nacisku na Master Chiefa w opowieści przedstawionej w Halo 5. Chcieliśmy, żeby gra stanowiła dla ludzi niespodziankę, ale dla niektórych fanów, a w szczególności fanów Master Chiefa, okazało się to sporym rozczarowaniem, ponieważ po prostu chcieli więcej Chiefa. Położenie na niego większego nacisku i ilość skupienia na tej postaci było prawdopodobnie najprostszą lekcją, jaką wyciągnęliśmy z Halo 5. To było naprawdę proste do przyswojenia - dodaje O'Connor.

GramTV przedstawia:

Przypomnijcie sobie, jak Halo 5: Guardians wypadło w naszej recenzji.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!