News

Pecetowy Deus Ex: Rozłam Ludzkości na premierę bez obsługi DX 12

Patryk Purczyński, 18.08.2016 11:38 18

Nie wszystko poszło po myśli Eidos Montreal, dlatego też studio musi zmienić swoje plany względem pecetowej wersji gry Deus Ex: Rozłam Ludzkości.

Według wcześniejszych zapowiedzi Deus Ex: Rozłam Ludzkości od początku miał się cieszyć obsługą bibliotek DirectX 12. Teraz wiadomo już, że tak się nie stanie. "W przeciwieństwie do naszych dotychczasowych ogłoszeń, Deus Ex: Rozłam Ludzkości, które debiutuje 23 sierpnia, nie będzie niestety wspierało DirectX 12 na premierę. Mamy jeszcze do wykonania dodatkową pracę i optymalizacje pod kątem DX12 i potrzebujemy więcej czasu, by upewnić się, że dostarczymy doznania najwyższej jakości" - brzmi komunikat z obozu Eidos Montreal.

"Marka Deux Ex narodziłą się na PC i jesteśmy pełni pasji co do dalszego dostarczania najlepszych możliwych doświadczeń dla naszch długoterminowych fanów i graczy pecetowych" - dodają twórcy Deus Ex: Rozłamu Ludzkości. Opóźnienie na szczęście nie powinno być długie - wsparcia DX 12 należy się spodziewać w ciągu dwóch-trzech tygodni od premiery.

Przypomnijmy, że już od jakiegoś czasu znane są minimalne i zalecane wymagania sprzętowe gry.

najnowsze