Rebellion przejmuje markę Woolfe - The Red Hood Diaries

Małgorzata Trzyna
2015/10/21 19:30
0
0

Po bankructwie belgijskiego studia GRIN, projekt Woolfe - The Red Hood Diaries będzie kontynuowany przez Rebellion.

Rebellion przejmuje markę Woolfe - The Red Hood Diaries

- Poza tworzeniem własnych marek, przejmujemy czasem ciekawe projekty innych developerów - pisze przedstawiciel Rebellion. - Podoba nam się myśl, że możemy poszczycić się najbardziej zróżnicowanym portfolio. Nie otrzymaliśmy żadnej części pieniędzy, jakie wpłacili gracze na Kickstarterze, jedynie prawo do marki i wszelkie materiały (w tym także nagrody przeznaczone dla wspierających). Oczywiście, były one częściowo wyprodukowane dzięki funduszom ze zbiórki, więc chcemy je dostarczyć jak największej liczbie osób, które wsparły projekt.

- Zamierzamy uporządkować sprawy związane ze zbiórką na Woolfe. Mimo, że przejęliśmy projekt dopiero teraz, chcemy okazać szacunek osobom, które przyczyniły się do jego powstania. Jeśli wspierający nie otrzymali nagrody, za którą zapłacili, dołożymy starań, by ją dostarczyć, nawet jeśli musimy zająć się tym sami.

GramTV przedstawia:

Dla przypomnienia - projekt Woolfe - The Red Hood Diaries okazał się zbyt ambitny dla studia GRIN, które w trakcie produkcji postanowiło zmienić koncept i stworzyć grę w trójwymiarze zamiast - jak na początku planowano - w 2D. Więcej szczegółów znajdziecie w artykule Problemy i bankructwo deweloperów Woolfe: The Red Hood Diaries.

Na razie jeszcze nie wiadomo, jakie Rebellion ma plany związane z tą marką.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!