Te materiały wideo z E3 zrobiły największą furorę. Szał na Battlefronta

Patryk Purczyński
2015/06/22 08:59

Jeden z serwisów sporządził listę najchętniej oglądanych materiałów z E3 2015. Bezkonkurencyjny okazał się Star Wars: Battlefront.

Te materiały wideo z E3 zrobiły największą furorę. Szał na Battlefronta

Spośród wszystkich materiałów z E3 2015 największą oglądalnością cieszył się Star Wars: Battlefront - wynika z wyliczeń serwisu Dualshockers. Co ważne, redakcja brała pod uwagę jedynie materiały wideo z oficjalnych kanałów na Youtubie i nie sumowała odsłon poszczególnych wersji językowych tego samego filmu.

W momencie sporządzania rankingu, gameplay z trybu multiplayer Star Wars: Battlefront miał ponad 9,4 miliona wyświetleń (teraz licznik pokazuje już ponad 10 milionów odsłon). Dzieło studia DICE uplasowało się jeszcze na dwóch miejscach pod koniec drugiej dziesiątki - tym razem chodzi o wideo z misji, wyświetlone ponad 1,7 mln razy na oficjalnym kanale Star Wars i ponad 1,5 mln na kanale PlayStation.

GramTV przedstawia:

Ogromną popularnością cieszyły się też materiały z Final Fantasy VII Remake i Destiny: The Taken King. Dualshockers zwraca przy tym uwagę na fakt, że niemałe znaczenie w liczbie wyświetleń danego filmu miała popularność samego kanału. Jednym z najchętniej subskrybowanych jest ten należący do PlayStation. Milion wyświetleń przekroczyły jednak nie tylko gry Sony (i te prezentowane na konferencji japońskiej firmy).

Wszystkie, które osiągnęły ten pułap, znajdziecie na poniższej liście (wartości wyświetleń zaokrąglone do jednego miejsca po przecinku). Pełny ranking (uwzględniający filmy z co najmniej 100 tys. wyświetleń) opublikowało Dualshockers. Warto mieć na uwadze, że od momentu publikacji rankingu liczby odsłon poszczególnych filmów powędrowały w górę. Warto go jednak prześledzić choćby z uwagi na to, że daje on pewien pogląd, które tytuły cieszą się największą popularnością wśród graczy.

  1. Star Wars: Battlefront – Multiplayer Gameplay – 9,4 mln
  2. Final Fantasy VII Remake (kanał PlayStation) – 8,6 mln
  3. Destiny: The Taken King – 6,2 mln
  4. FIFA 16 – 5 mln
  5. Assassin’s Creed Syndicate (wersja amerykańska) – 4 mln
  6. Mass Effect: Andromeda – 3,1 mln
  7. Uncharted 4: A Thief's End – 2,6 mln
  8. The Last Guardian – 2,5 mln
  9. Halo 5 Guardians (Warzone) – 2 mln
  10. Need for Speed – 2 mln
  11. Horizon: Zero Dawn – 1,9 mln
  12. Star Wars: The Old Republic – Knights of the Fallen Empire – 1,9 mln
  13. DOOM – 1,9 mln
  14. Dishonored 2 – 1,9 mln
  15. Star Wars: Battlefront Mission – 1,7 mln
  16. Star Wars: Battlefront Mission (kanał PlayStation) – 1,6 mln
  17. Mirror’s Edge: Catalyst – 1,4 mln
  18. Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands (wersja europejska) – 1,3 mln
  19. Call of Duty: Black Ops III (kanał PlayStation) – 1,2 mln
  20. Hitman (PlayStation Channel) – 1,1 mln
Komentarze
19
Kafar
Gramowicz
22/06/2015 22:46
Dnia 22.06.2015 o 14:08, Ring5 napisał:

> Battlefront zapowiada się średnio. I nie mówie tu o poziomie grafiki ale co do zawartości. Ale... przecież nic o zawartości tak naprawdę nie wiadomo O_o Dostaliśmy wyreżyserowany filmik (na dodatek z pre-alfy), pokazujący część tego, co czeka nas w pełnej grze. Plus trochę dodatkowych informacji o tym, jak mają wyglądać "klasy" w grze itp. Nic więcej. Na czym, w takim razie, opierasz twierdzenie, że gra zapowiada się średnio?

Podali wcześniej tryby, ilośc map, wielkośc, ilośc graczy i ilość środowisk. Dla mnie to bardzo dużo informacji i na tyle istotne że wstrzymam się do jakiś opini.

saborcat-14
Gramowicz
22/06/2015 18:12

> Co do Battlefronta to z relacji AngryJoe, który miał okazję zagrać w to demo, mapa na> Hoth jest malutka w porównaniu do Battlefieldów,A na co komu gigantyczna mapa jeśli cała akcji będzie działa się w 2-3 punktach ? Potem idz piechotą (tu jeepów, i kładów nie będzie do podwózki) parę kilometrów aby dostać się do punktu A .

Usunięty
Usunięty
22/06/2015 17:39

Co do Battlefronta to z relacji AngryJoe, który miał okazję zagrać w to demo, mapa na Hoth jest malutka w porównaniu do Battlefieldów, model lotu x-wing/tie-fighter beznadziejny. Chyba narzekał też na brak drużynowej rozgrywki, bo respawn był jakiś dziwny - ale to można w sumie zwalić na casuali, którzy lecą na pałę każdy sobie.W każdym razie poza grafiką i doskonałym dźwiękiem, które budują klimat, zawartość wygląda dość biednie w stosunku do poprzednich dwóch odsłon.Szok, że Andromeda zaliczyła więcej odsłon od Uncharted 4. 1,5 roku do premiery (a pewnie BioWare opóźni) to jakaś masakra, tym bardziej, że pierwsze konkretne info szykują dopiero na koniec bieżącego roku.




Trwa Wczytywanie