Techland chwali się wynikiem Dying Light w Polsce

Patryk Purczyński
2015/04/30 17:18
8
0

Dying Light odniosło międzynarodowy sukces, ale chętnych na produkcję Techlandu nie brakowało także na ojczystym rynku.

Techland chwali się wynikiem Dying Light w Polsce

80 tys. kopii Dying Light trafiło do polskich graczy - informuje Techland. - To bardzo dobry wynik - ocenia Tomasz Gawlikowski, szef marketingu i PR-u w polskiej firmie. Zwraca uwagę na fakt, że cały ten nakład został zakupiony w czasie, gdy utrzymany został ten sam poziom cenowy. Wynik prezentuje się jeszcze lepiej jeśli wziąć pod uwagę, że jest to nowa marka.

W skali światowej Dying Light sprzedało się w ponad trzech milionach egzemplarzy. Gra była notowana na wysokich miejscach list sprzedaży najważniejszych rynków: amerykańskiego i brytyjskiego. Ostatnio z niemałym powodzeniem zadebiutowała również w Japonii. Na koncie ma ponadto kilka rekordów, w tym najlepsze otwarcie wśród nowych marek w gatunku survival horror.

GramTV przedstawia:

Dying Light doczekało się także narzędzi developerskich, dzięki którym każdy może do woli modyfikować grę.

Komentarze
8
elmartin
Gramowicz
01/05/2015 02:43

Ja też się do tego wyniku dołożyłem i nie żałuję ani złotówki.Dla mnie, świetna gra.A co do absurdalnych wymagań kolegi Grzes6Idąc tym tokiem rozumowania to w USA dobra gra powinna się sprzedać w 30 milionach egzemplarzy, bo w USA jest około 319 milionów mieszkańców :)))I to w 3 miesiące HAHAHA.Kolega zapomniał, lub nie zapomniał tylko troll-uje, że wśród mieszkańców są dzieci, emeryci i kilka milionów ludzi, którzy granie maja w... poważaniu.

Usunięty
Usunięty
01/05/2015 00:40

Zobaczymy ile Wiedźmin 3 zdobędzie w Polsce kopii ;)

Usunięty
Usunięty
30/04/2015 19:59

Dużo to to nie jest, ale może być jak na Techland. Jestem zdziwiony, że ludzie nadal kupują gry o zombie.




Trwa Wczytywanie