Możliwości TressFX 3.0 zaprezentowane na włosach głównego bohatera Deus Ex

Katarzyna Dąbkowska
2015/03/17 10:15

W sieci już krążą plotki o kolejnej odsłonie serii.

Możliwości TressFX 3.0 zaprezentowane na włosach głównego bohatera Deus Ex

Podczas tegorocznych targów Game Developers Conference AMD ujawniło możliwości TressFX 3.0. Technologia odpowiedzialna jest między innymi za animację włosów czy ich wygląd. Firma postanowiła pokazać, jak będą wyglądały fryzury w przyszłości. Z pomocą przyszedł im nie kto inny jak znany z Deus Ex Adam Jensen.

Po ujawnieniu slajdów z prezentacji w sieci od razu pojawiły się plotki, iż Deus Ex Universe jest jednak w produkcji. Nowa gra z serii staje się jeszcze bardziej prawdopodobna, bowiem TressFX 3.0 jest integralną częścią silnika Dawn Engine, który, jak wcześniej zapowiadali twórcy, ma być kamieniem milowym w produkcji nadchodzących gier z uniwersum Deus Ex. Bardzo możliwe zatem, że tą wersję włosów Adama Jensena zobaczymy w najnowszej odsłonie serii. Z drugiej strony jednak samo pojawienie się bohatera na kilku screenach nie oznacza zapowiedzi gry. Ulepszony fryz bohatera możecie obejrzeć na załączonych slajdach z prezentacji.

GramTV przedstawia:

Komentarze
14
Usunięty
Usunięty
17/03/2015 14:12

> Szkoda tylko że Adama Jensena nigdy nie zapytano o to czy można mu namieszać we fryzurze...I tak by odpowiedzial "I never asked for this"

Usunięty
Usunięty
17/03/2015 14:12

> Szkoda tylko że Adama Jensena nigdy nie zapytano o to czy można mu namieszać we fryzurze...I tak by odpowiedzial "I never asked for this"

Usunięty
Usunięty
17/03/2015 13:59

Ciekawe ile gier tym razem skorzysta z tego rozwiązania :P




Trwa Wczytywanie