The Elder Scrolls Online bez opcji wykupienia półrocznej subskrypcji

Patryk Purczyński
2014/12/31 11:16

Już tylko 30- i 90-dniowe subskrypcje mogą wykupywać gracze w The Elder Scrolls Online. Najdłuższy okres abonamentu znikł z oferty, a zwykle nie jest to optymistyczny sygnał.

The Elder Scrolls Online bez opcji wykupienia półrocznej subskrypcji

Zenimax Online Studios po cichu wycofało z oferty The Elder Scrolls Online sześciomiesięczną subskrypcję. Obecnie można się zdecydować już tylko na 30- i 90-dniowy abonament. Bethesda nie wydała żadnego komunikatu, jedynie na forum gry francuski administrator wytłumaczył, że gracze preferowali krótsze okresy subskrypcji.

Nie brakuje jednak spekulacji, że Zenimax Online Studios rozpoczęło już przygotowania do przesiadki na free-to-play. Zachodnia prasa podejrzewa nawet, że The Elder Scrolls Online, które w przyszłym roku ma się ukazać również na Xboksie One i PlayStation 4, na konsole zawita od razu z tym właśnie modelem biznesowym, a premiera wspomnianych wersji zbiegnie się ze zmianą systemu poboru opłat w wydaniu komputerowym.

GramTV przedstawia:

Czy te podejrzenia są słuszne? Przekonamy się w ciągu kilku pierwszych miesięcy przyszłego roku.

Komentarze
43
Usunięty
Usunięty
05/01/2015 10:19
Dnia 02.01.2015 o 13:49, misioo napisał:

Ta... mikropłatności na skórki. Poza tym wskaż mnie no palcem grę mmo bez mikropłatności. Nawet w WOWie gdzie trzeba opłacać sowity abonament są mikropłatności.

Różnica polega na tym, za co się płaci, bo jeżeli są to bajery które nie dają nieuczciwej przewagi nad graczem który płacić nie chce, to nie widzę problemu. PoE, TERA, WoW - znalazły złoty środek, sprzedajmy kosmetyczne bajery (zarabiamy na tym niemało) nie psując balansu i sensu gry dla bazy która płacić nie chce. A nóż ktoś doceni i też coś w przyszłości kupi. Choćby skarpetki czy gacie dla swojej postaci.

Usunięty
Usunięty
05/01/2015 01:31

Ja juz po becie wrozylem grze f2p.

Usunięty
Usunięty
02/01/2015 14:32

> Strasznie nie lubię jak ludzie przeżywają to ile osób gra w dane MMO... Nie wiem jak> bardzo popularne jest Scrolls, ale śmierć gw2 ludzie wieścili od samego początku. Tym> czasem po dwóch latach ciągle na serwerach zalegają tłumy. A scrolls? Jeśli ktoś myśli,> że MMO odnosi sukces tylko wtedy gdy staje się nowym WoW to się myli... Oni sprzedali> tej gry kilka milionów, a potem zwielokrotnili zyski dzięki abonamentowi. Gdzie tu porażka?> Zwłaszcza, że zawsze mają jeszcze w zanadrzu alternatywę w postaci mikropłatności i kolejne> wielomilionowe przychody. Gdyby robienie MMO się opłacało tylko wtedy gdy odnosi się> taki sukces jaki w przypadku WoW odniósł Blizzard to nikt by ich nie robił.co do sukcesu TESO to 900k subskrybentów to marnie , jak Taki wow miał najmniej 7kk subskrybentów i ludzie gadali ze wow umiera i ze zara będzie na F2P a tu mamy w TESO 900k to jest naprawdę marnie jak na grę z abonament co miech , po prostu żywy trup.




Trwa Wczytywanie