Plus udostępnia możliwość płacenia za aplikacje kupione w Google Plus wraz z abonamentem telefonicznym

Katarzyna Dąbkowska
2014/10/24 01:15
9
0

Od teraz nie będzie konieczności podawania numeru karty kredytowej.

Plus udostępnia możliwość płacenia za aplikacje kupione w Google Plus wraz z abonamentem telefonicznym

Plus udostępnił nową usługę dla swoich klientów korzystających z usług abonamentowych. Usługa o nazwie „Płatności Google Play w Plus" pozwala na zakup dowolnych produktów dostępnych w sklepie Google Play bez konieczności podpinania swojej karty kredytowej.

Usługa uruchamia się automatycznie dla klientów korzystających z usługi abonamentowej w Plusie, którzy posiadają urządzenie z Androidem i konto na Gmailu. Wystarczy wybrać opcję „Włącz płatność przez Plus", zaakceptować regulamin, a płatność za zakupy zostanie nam doliczona do następnego rachunku za telefon. Limit wydatków, jakie możemy ponieść w ramach zakupów to 150 zł. Możemy sobie, oczywiście, obniżyć tę kwotę. Stan rachunku można w każdej chwili skontrolować wysyłając SMS o treści „d” na numer 2580. Usługę można wyłączyć w każdym momencie.

GramTV przedstawia:

Plus zapowiedział również specjalne miejsce w sklepie Google Plus o nazwie Plus Poleca. Znajdą się tam między innymi aplikacje w promocyjnej cenie przygotowane specjalnie dla klientów Plusa.

„Zaoferowanie płatności w Google Play na dowolnym urządzeniu Android jest elementem naszej strategii oferowania najlepszej rozrywki w Polsce. Teraz już tylko kliknięć dzieli klienta od zabawy dostępnej w dowolnym momencie i miejscu. Dzięki dodaniu płatności do najbliższego rachunku telekomunikacyjnego sposób płacenia został maksymalnie uproszczony. Klient może zatopić się w rozrywce i zapomnieć o długim numerze karty kredytowej." - mówi Piotr Mieczkowski, Ekspert z Departamentu Strategii sieci Plus.

Komentarze
9
Dared00
Gramowicz
24/10/2014 12:46

Wypadałoby też w newsie wspomnieć, że identyczne usługi już od dawna działają w sieci Play. Bo póki co brzmi to jak zwykła reklama Plusa.

Usunięty
Usunięty
24/10/2014 12:21

> > Podobnież miała ona dotyczyć tylko użytkowników, którzy ściągają straszliwie> > duże ilości danych liczone w setkach GB. Przez dwa miechy miałem miesięcznie> ściągane > > ok. 100GB,>> No to sam sobie odpowiedziałeś właśnie dlaczego Ci obcięli transfer :)>> @ AjKnowJu>> Nie co, a ile. Zresztą przeczytaj post samego zainteresowanego.Nie tylko ja mam ten problem - 500 stron w temacie na forum Plusa to chyba wystarczająca ilość niezadowolonych klientów ;)btw. 100GB to nie jest "kilkaset" a tak wypowiadali się rzecznicy Plusa. Jak pisałem klientów, którzy są niezadowoleni z tej usługi jest mnóstwo i stale ich liczba rośnie. Pisałem, że przez pierwsze dwa okresy rozliczeniowe ściągałem ok. 100GB/msc i NIE OBCIĘLI transferu. Trzeciego miesiąca obcieli po ok. 30GB (10GB limit podstawowy).Poza tym zapewnianie ludzi w salonie przez pracowników Plusa o tym, że ŻADNYCH limitów nie będzie podpada pod nieuczciwą praktykę handlową i jest karalne.

Usunięty
Usunięty
24/10/2014 11:57
Dnia 24.10.2014 o 09:13, Dan14NR napisał:

Podobnież miała ona dotyczyć tylko użytkowników, którzy ściągają straszliwie duże ilości danych liczone w setkach GB. Przez dwa miechy miałem miesięcznie ściągane

> ok. 100GB,No to sam sobie odpowiedziałeś właśnie dlaczego Ci obcięli transfer :)@ AjKnowJuNie co, a ile. Zresztą przeczytaj post samego zainteresowanego.




Trwa Wczytywanie