Destiny z rekordem sprzedaży wśród nowych marek

Patryk Purczyński
2014/09/11 09:58

Activision ma smykałkę do bicia rekordów. Destiny jest dowodem na to, że firma Bobby'ego Koticka potrafi je bić nie tylko trzema słynnymi literkami CoD.

Destiny z rekordem sprzedaży wśród nowych marek

Ponad 500 milionów dolarów w ciągu zaledwie 24 godzin wypracowało Destiny. To najlepszy wynik w historii, jeśli wziąć pod uwagę tylko nowe marki. Do absolutnego rekordu w przemyśle interaktywnej rozgrywki sporo zabrakło - GTA V w dobę zarobiło 800 mln dolarów, ale w niczym nie umniejsza to wynikowi produkcji Bungie.

- To kolejny sukces naszej firmy, który demonstruje naszą niespotykaną zdolność do tworzenia niektórych z odnoszących największe sukcesy marek rozrywkowych na świecie - komentuje Bobby Kotick, dyrektor wykonawczy Activision Blizzard. - Sukces Destiny, wraz z ostatnim wprowadzeniem Hearthstone'a od Blizzard Entertainment, jest kolejnym dowodem na nasze niepowtarzalne zdolności do tworzenia wielkich marek rozrywkowych od zera - dodaje.

Jak zwykle przy takich okazjach głos zabrał także Eric Hirshberg, szef Activision Publishing. - Od samego początku byliśmy przekonani, że nasza inwestycja i wiara w Destiny się opłaci. Niewielu wierzyło jednak w to, że będziemy w stanie to powiedzieć już po pierwszym dniu sprzedaży. Destiny to oficjalnie największa premiera nowej marki w historii naszego przemysłu. To także najlepiej sprzedająca się drogą cyfrową gra konsolowa w historii - wylicza.

GramTV przedstawia:

- Jesteśmy bardziej pewni niż kiedykolwiek, że Destiny stanie się jedną ze słynnych marek tej generacji, a także wartą miliard dolarów marką Activision. Co najważniejsze, jest to po prostu świetna gra, od której nie możemy się oderwać. Wielkie podziękowania kierujemy naszemu nieprawdopodobnie utalentowanemu zespołowi i partnerom, którzy sprawili, że stało się to możliwe, a także, co najważniejsze, naszym partnerom z Bungie - dodaje Hirshberg.

Nie jest to pierwszy przypadek, gdy firma może się chlubić takim wyczynem. We wcześniejszych latach gry Activision z serii Call of Duty kilkakrotnie pobijały rekord sprzedaży pierwszego dnia w całej branży. O tym, że i Destiny w swojej kategorii okaże się niezrównane, świadczyły już sygnały sprzed premiery produkcji Bungie.

Komentarze
28
Usunięty
Usunięty
14/09/2014 12:39
Dnia 11.09.2014 o 11:30, Lordpilot napisał:

polski gracz ogłasza: gra jest słaba/przeciętna

Oczywiście tylko Polacy uważają, że ten tytuł jest co najwyżej przeciętny. Niestety sukces sprzedaży w dzisiejszych czasach nie świadczy o jakości produktu. Szczególnie biorąc pod uwagę ilość złożonych pre-orderów. W końcu większość mimo bety kupiła kota w worku. Polecam poczytać recenzje oraz to jakie cyrki odstawiano z wersjami wysyłanymi do prasy. Tego typu zagrywki nie są fair, ale spoko zawsze można z wyższością dwa razy rzucić cebulą. Rozumowanie godne pożałowania.

Usunięty
Usunięty
14/09/2014 12:21
Dnia 11.09.2014 o 11:30, Lordpilot napisał:

Wydawca/deweloper ogłasza, że jego gra świetnie się sprzedaje... polski gracz ogłasza: gra jest słaba/przeciętna, ale... "to tylko hype/marketing/reklama zrobiły swoje" , "nahajpowane małpy pobiegły do sklepów i kupiły", "miliony much nie mogą się mylić", etc...

Bo sukces sprzedażowych destiny jest sukcesem marketingowym. Znana ekipa + duża obecność w mediach + dobra gra = rekordowa sprzedaż. Ale wszystko wskazuje że gra jest tylko dobra i stad ten atak zawiedzionych. Zresztą duży marketing i hype zawsze wzbudza fale hejterstwa, ale w tym przypadku jej wielkość wskazuje że gra na prawdę zawiodła cześć kupujących.Tez uważam ze obrażanie kogos bo kupuje reklamowana grę jest nie fair.

Dnia 11.09.2014 o 11:30, Lordpilot napisał:

Wydawca/deweloper ogłasza, że jego gra sprzedaje się słabo... polski gracz ogłasza: widocznie, to słaba gra, bo dobra gra "zawsze się sprzeda" i "obroni się sama" :)

Słaba sprzeda się słabo, ale dobra może się sprzedać i słabo i dobrze (pwoparta dobrym marketingiem), wybitna sprzeda się dobrze, ale dzięki reklamie może sprzedać się świetnie.

Usunięty
Usunięty
12/09/2014 04:48

Nie ma czego gratulować przynajmniej Bungie, bo mocno pojechali po bandzie, do tej pory dla konsolowców byli jak święta krowa, farba zeszła niestety.Jim Sterling na Escapist wystawił recenzję 6/10 i ja bym to zaniżył do 4/10.Gra jest tak słaba, że Gearbox i 2K pewnie zacierają ręce licząc na lepszą sprzedaż Presequela.




Trwa Wczytywanie