Pierwszy kandydat do tytułu gry roku? Przegląd ocen Dark Souls II

Patryk Purczyński
2014/03/13 13:05

Dark Souls II jest jak dotąd najwyżej ocenioną grą 2014 roku. Produkcja From Software pokazuje, że będzie się liczyć w podsumowujących najbliższe 12 miesięcy plebiscytach.

Pierwszy kandydat do tytułu gry roku? Przegląd ocen Dark Souls II

90/100 na PlayStation 3 i aż 92/100 na Xboksie 360 - to aktualne średnie ocen Dark Souls II w serwisie Metacritic. Do tej pory spośród gier wydanych w 2014 roku tylko Rayman Legends (analogicznie na PS4 i Xboksie One) legitymuje się podobnymi wynikami. Oznacza to, że mamy do czynienia z tytułem nieprzeciętnym. Przyjrzyjmy się zatem bliżej temu, co urzekło krytyków w nowej produkcji From Software.

VideoGamer - 100/100

Dark Souls II to bardziej dopracowana i wygładzona wersja gry, którą uważałem za najlepszą w historii. To tytuł, o którym będziemy się dowiadywać coraz więcej i więcej po premierze, gdy jego prawdziwy geniusz będzie dopiero odkrywany.

USgamer - 100/100

Dark Souls II oferuje wszystko co najlepsze obu grupom odbiorców: to godna podziwu kontynuacja dla weteranów serii oraz idealny punkt do wskoczenia na pokład dla tych, których do tej pory marka From Software odstraszała. Jeśli obawiasz się reputacji serii, From Software sprawiło, że uzależnienie się od gry przebiega znacznie łagodniej. Po prostu pozwól Dark Souls II się przełamać.

Game Informer - 98/100

Gracze nowi dla marki Souls szybko zrozumieją, że w Dark Souls II gra się zupełnie inaczej niż w większość dostępnych współcześnie tytułów. To niesamowite doświadczenie bazujące na eksploracji, zatapianiu się, odkryciach, porażce, a finalnie także triumfie.

Destructoid - 90/100

Bądź pewien, że jeśli podobały ci się Demon's Souls i Dark Souls, to Dark Souls II również przypadnie ci do gustu. Na początku, z uwagi na proponowane zmiany, byłem nastawiony sceptycznie, ale ostatecznie spędziłem z tą grą przyjemny czas, poświęcając go na włóczenie się po jej świecie bez określonego celu i ciągłym umieraniu podczas walk z bossami.

Gamespot - 90/100

GramTV przedstawia:

Śmierć w tej grze jest piękna, ponieważ pochodzi od niesamowitych bestii i wojowników: ciężkozbrojnych rycerzy, połyskujących najeźdźców nie z tego świata i wici wyłaniających się z mrocznych rozlewisk trucizny.

IGN - 90/100

Nie wszystkie zmiany i dodatki wyszły grze na zdrowie, ale dzięki tak znakomitym przeciwnikom i miejscom do walki i eksploracji Dark Souls II sprawiło, że te 60 godzin bólu i agonii było znakomitą zabawą, która minęła w mgnieniu oka.

EGM - 85/100

Niektóre funkcje i decyzje projektowe mogą co prawda nie podejść wszystkim fanom serii,ale Dark Souls II i tak po raz kolejny dowodzi, jak fascynująca i wciągająca może być przyjęta przez From Software formuła walki opartej na umiejętnościach, wymagających wyzwaniach i ponurej atmosferze.

Official Xbox Magazine - 80/100

Ostatnia produkcja From Software to całkowicie unikatowe dzieło bez żadnej prawdziwej analogii, nawet jeśli tylko okazjonalnie przewyższa swego poprzednika. Dla nowych dla serii graczy to znacznie lepszy moment na zapoznanie się z nią niż pierwsza odsłona, za to weterani Dark Souls, którzy z dumą obnoszą się ze swoimi bliznami mogą stwierdzić, że druga część jest nieco zbyt podobna do pierwszej.

JeuxActu - 70/100

Dark Souls 2 nie zmienia niczego: jeśli podobały ci się doświadczenia serwowane przez From Software we wcześniejszych odsłonach, tę grę również polubisz. Jeśli było odwrotnie, teraz również nie przypadną ci do gustu. Świetna atmosfera, poczucie samotności, intrygujący soundtrack i poziom trudności dbają o jakość tej gry. Dark Souls 2 zawodzi jednak pod względem technicznym i jest dalece zbyt wymagająca jak na tak old-schoolową rozgrywkę.

Komentarze
17
ww3pl
Gramowicz
14/03/2014 00:23
Dnia 14.03.2014 o 00:18, zadymek napisał:

No i tylko nieśmiałą mam nadzieję, że nie wszystkiego przyjdzie mi się uczyć na zgonach :/

Przeca to Dark Souls. Tu nie tylko nie uczysz się na niczym innym, jak zgonach.Czasem przez zgony robisz się jeszcze głupszy.

zadymek
Gramowicz
14/03/2014 00:18

Grafika srafika gdy wiesz na jaką platformę wychodzi gra, wiesz już wszystko -z tego działu co najwyżej zasięg widzenia ma znaczenie. Mnie osobiście bardziej interesuje grywalność: nic tak nie psuje radości z gry jak błędy i zrypane sterowanie. Jeśli tylko te dwa aspekty będą znośne to mam z górki. No i tylko nieśmiałą mam nadzieję, że nie wszystkiego przyjdzie mi się uczyć na zgonach :/

Usunięty
Usunięty
13/03/2014 16:30

> prawdziwe gameplay pokazują gra brzydka jak babcię na początkowym poziomie ale ma klimat> + zręcznościowy tryb walki z boss "latać nago bo tak liczy tylko skill i spokój " nic> więcej .No ok, wszystko fajnie pięknie. A teraz napisz po polsku, bo za cholerę nie wiem o co ci biega :)




Trwa Wczytywanie