Reklama PS Plus raz jeszcze udowadnia, że Sony zna się na rzeczy

Piotr Bajda
2014/02/18 17:11
1
0

Nakręcenie promującego konsole i gry spotu to (czasami na pozór) nic trudnego. Ale jak zaintrygować graczy całkiem nudną (choć oczywiście niezastąpioną dla graczy) usługą wymieniającą pieniądze na comiesięczne dostawy gier? Spytajcie Sony.

Reklama PS Plus raz jeszcze udowadnia, że Sony zna się na rzeczy

Jak to zwykle w reklamówkach producenta PlayStation bywa, jest dynamicznie, ciekawie i z rozmachem. Po wystarczająco głębokim grzebaniu znajdzie się pewnie nawet jakiś morał.

Zobaczcie sami.

GramTV przedstawia:

To pierwsza reklamówka rewolucyjnej usługi Sony, która - uwierzcie lub nie - jest z nami od niemal czterech lat. Rozpędzała się powoli, a rozkwitła dopiero po E3 w 2012 (gdy zaczęto oddawać graczom duże gry co miesiąc), ale stała się ważną częścią strategii Sony. Abonament jako w zasadzie konieczność na PlayStation 4 czy spoty tego kalibru tylko to potwierdzają.

To druga co najmniej udana reklamówka Sony w ostatnim czasie. Kilka dni temu Japończyków zapraszano na imprezę w taki sposób.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
18/02/2014 20:16

Prawde mowiac calkiem przyjemny i fajny... Mysle ze dobrze pokazuje oco chodzi... Dzieki nim mozesz przezywac rozmaite przygody wspolnie z przyjaciolmi ;P