Koszmarnie trudny tryb I Am the Night w Batman: Arkham Origins; znamy długość kampanii

Patryk Purczyński
2013/09/30 09:04

Batman w Arkham Origins nie będzie miał łatwego życia. Nie dość, że dopiero uczy się swojego fachu radzenia sobie własnymi siłami z przestępczością w Gotham, to jeszcze czeka go wyjątkowo ciężka przeprawa w jednym z trybów gry.

Koszmarnie trudny tryb I Am the Night w Batman: Arkham Origins; znamy długość kampanii

Warner Bros Games Montreal postanowiło wpleść do Batman: Arkham Origins nietolerujący pomyłek tryb I Am the Night. Jak wyjawił producent Guillaume Voghel, nie ma w nim możliwości zapisania stanu rozgrywki w dowolnie wybranym przez siebie miejscu, a graczom przysługuje tylko jedno życie. Oznacza to, że jeśli Mrocznego Rycerza dosięgną kule i ciosy złoczyńców, całą zabawę będzie trzeba zaczynać od początku.

Voghel zdradził też inną ważną informację na temat Batman: Arkham Origins - przejście kampanii (główny wątek i zadania poboczne) powinno zająć około 12 godzin. W świetle tego, co do zaoferowania miały poprzednie części (według statystyk naszej podstrony czasgry.gram.pl, przejście Arkham Asylum zajmowało około 20, a Arkham City ponad 30 godzin!), są to dane niewątpliwie rozczarowujące.

GramTV przedstawia:

Przedstawiciel Warner Bros Games Montreal zaznaczył jednocześnie, że w Arkham Origins są też do zebrania kolekcjonerskie rozmaitości - aby odnaleźć je wszystkie, w świecie gry będzie trzeba spędzić znacznie dłuższy czas.

Komentarze
19
Madoc
Gramowicz
30/09/2013 23:05
Dnia 30.09.2013 o 15:40, Heartbreaker napisał:

Jaką dłuższą? Gra jest na 15 godzin, dodatek Harley Quinn Revenge scalakować można w góra 2 godziny (nie liczymy tu NG+). Reszta rzeczy w kampanii podstawki to grind, który robić można po skończeniu kampanii oraz wyzwania w trybie Zagadki.

Dlatego mnie dziwią te statystyki, że "Main Story" przy podstawce jest dwa razy krótsze niż przy GotY, chyba, że coś źle czytam te statystyki.

Usunięty
Usunięty
30/09/2013 18:35

A mnie i tak się wydaje że szanowna redakcja coś pomyliła w tym newsie i pewnie chodziło o fabułę = 12 godz. + misje poboczne = kilka dodatnich godzin rozgrywki, a nawet jeżeli to prawda to i tak nie ma powodu do narzekań.

Usunięty
Usunięty
30/09/2013 15:58

aneks. 52 godziny w Batman: Arkham City. Nie posiadam GOTY, tylko udało mi się HQR zakupić ,ale z grubsza to samo będzie, co wyżej pisałem.




Trwa Wczytywanie