W Rain usłyszymy nie tylko stukanie deszczu o parapet. A kiedy?

Piotr Bajda
2013/08/21 19:14
4
0

O uczcie dla uszu w nadchodzącej (trzymajmy kciuki) perełce Japan Studio traktują nowe dzienniki deweloperskie.

W Rain usłyszymy nie tylko stukanie deszczu o parapet. A kiedy?

Choć stwierdzenie, że to gra jedynie należącego do Sony Japan Studio byłoby krzywdzące. Rain to bowiem jego koprodukcja z Acquire (ci od Tenchu czy Way of the Samurai) oraz z programem PlayStation C.A.M.P., czyli swoistym inkubatorem pomysłów i talentów.

Rain opowiada o chłopcu, który ma nielichy problem - jest niewidzialny, a jedyną szansą na pokazania się światu są strugi deszczu. Wiedzie swój smutny żywot w samotności aż pewnego dnia spotyka - a jakże - dziewczynę z podobnym darem/przekleństwem. Tak z grubsza prezentuje się historia.

A tak o udźwiękowieniu gry opowiadają twórcy.

GramTV przedstawia:

Poprzednia wyprawa za kulisy Rain odpowiadała na pytanie "jak rodzą się takie gry?"

Premierę wyznaczono na 2 października.

Komentarze
4
marcin-malysza
Gramowicz
22/08/2013 10:38

Mają talent w tej dziedzinie, to pewnie dlatego tak lubię te ich klimaty.

Usunięty
Usunięty
22/08/2013 09:30

Myślę, że Japończycy to najwłaściwsi ludzie do tworzenia muzyki. Wystarczy spojrzeć na serię Silent Hill gdzie Akira Yamaoka stworzył istny majstersztyk, a każdy utwór z osobna opowiada własną historię. :)

Usunięty
Usunięty
21/08/2013 22:19

Też jestem zdania, że czasami w grach brakuje dobrej muzyki, która buduje nastrój i klimat!




Trwa Wczytywanie