The Crew powstaje od czterech lat, ale stojące za nią pomysły mają co najmniej dekadę

Piotr Bajda
2013/07/29 10:20
1
0

The Crew przedstawiono nam oficjalnie dopiero na E3 2013 (parę dni przed imprezą pojawiły się przecieki), ale do ujawnienia prowadziły aż cztery lata ciężkiej pracy i zmiana platform docelowych.

The Crew powstaje od czterech lat, ale stojące za nią pomysły mają co najmniej dekadę

Julian Gerighty, człowiek odpowiedzialny za kreatywną stronę wyścigówki Ubisoftu tłumaczy:

Prace nad grą zaczęły się przeszło cztery lata temu. Nie zmieniła się w tym czasie znacznie. Masę czasu zajęło nam sprawienie, by działa tak dobrze jak tego chcemy.

Nad wszystkimi stojącymi za nią pomysłami zespół pracował przez ostatnie dziesięć lat. Ogromny, otwarty, dzielony z innymi graczami świat? Ekipa zrobiła to już przy Test Drive: Unlimited, która wyprzedzała swoje czasy.

GramTV przedstawia:

Skoro Ivory Tower grzebie przy The Crew od czterech lat, musieli zacząć jeszcze z myślą o przemijających konsolach. Kiedy produkcję przerzucono na nowe sprzęty?

Stało się to jakieś półtora roku temu, gdy zdaliśmy sobie sprawę, że damy radę posunąć całość jeszcze dalej. Z wszystkich ważnych aspektów jak dostosowywanie świata do gracza możemy wycisnąć więcej tworząc na PS4 i X1.

Nasze Miami jest radykalnie inne od naszego Nowego Jorku. Dojście do takiego poziomu jakości kosztuje dużo pracy i jest możliwe tylko na konsolach następnej generacji.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
29/07/2013 11:19

"Nasze Miami jest radykalnie inne od naszego Nowego Jorku. Dojście do takiego poziomu jakości kosztuje dużo pracy i jest możliwe tylko na konsolach następnej generacji." - Albo PC-tach dop. pecetowiec. :V Tak, czy inaczej czekam na tę grę, bo zapowiada się wyśmienicie, szczególnie po tym jak zawiodłem się na TDU2.