PlanetSide 2 - grafika na PlayStation 4 będzie odpowiadała maksymalnym ustawieniom na PC

Mateusz Stanisławski
2013/07/24 19:43

Dyrektor kreatywny PlanetSide 2 zdradził kilka szczegółów na temat konsolowej wersji gry. W sferze wykonania technicznego produkcja nie będzie znacząco różniła się od swojego pecetowego odpowiednika.

PlanetSide 2 - grafika na PlayStation 4 będzie odpowiadała maksymalnym ustawieniom na PC

– Obecnie naszym planem jest po prostu wzięcie na warsztat wersji na komputery osobiste z włączonymi wszystkimi detalami i sprawienie, by całość działała na PlayStation 4. Nie będzie więc żadnych limitów, jeśli chodzi o liczbę graczy czy w ogóle liczbę elementów na mapie. Nie ma mowy o opustoszałych arenach czy czymś w tym stylu – powiedział Matt Higby z Sony Online Entertainment.

Zmiany rzecz jasna będą, ale raczej kosmetyczne i dotyczące głównie interfejsu. – Wszystkie jego elementy będą tak dostosowane, by lepiej „dogadywał się” z konsolowymi kontrolerami. (...) W zakresie szeroko rozumianego gameplayu, który sprawia, że seria PlanetSide jest tym, czym jest, nie będzie rewolucji. Wciąż będziecie mieli multum graczy na każdym kontynencie, wszystkie pojazdy i naprawdę głęboki system rozwoju postaci – tego typu rzeczy nie zostaną naruszone – zapewnił Higby.

GramTV przedstawia:

PlanetSide 2 w wersji na maszynkę Sony został zapowiedziany półtora miesiąca temu. Premiera gry wstępnie jest zaplanowana na końcówkę bieżącego roku.

Komentarze
15
Usunięty
Usunięty
26/07/2013 11:31

Co poniektórzy nie rozumieją słowa optymalizacja. Jedna pamięć RAM (a nie jak na PC oddzielnie dla CPU i VRAM), zoptymalizowany układ APU i dodatkowe szybkie szyny na GPU i pomiędzy GPU i CPU, a wszystko na niskopoziomowym API. Na PC takie rzeczy to SF...

Usunięty
Usunięty
25/07/2013 18:01

@hydzior czyli sugerujesz, że PS4 z GPU podobnym do GTX660/HD7850 nie udźwignie takiej gry na ultra? Przecież PlanetSide 2 to żaden next-gen, a przynajmniej graficznie nie powala...Tak dla porównania:PS3: CPU: CellGPU: RSX;176 GFLOPSRAM: 0,5GB DDR3X360: CPU: XenonGPU: Xenos;240GFLOPSRAM: 0,5GB DDR3Taki sprzęt może unieść GTA V, Crysisa 3, Wiedźmina 2, Skyrima i masę innych wymagających gier na zadowalającym poziomie graficznym. Czy to nie wystarczający dowód, że konsole są potężne? Plany to mogłyby być co do current-gen''u a nie next-gen''u... Mam zamiar strzelić sobie w głowę jak czytam te twoje brednie -_-.

hydzior
Gramowicz
25/07/2013 11:21

Fajne plany ... Szkoda, ze to tylko plany, a rzeczywistosc moze byc niestety ciutke inna.




Trwa Wczytywanie