Paradox odcina się od Salem, ale masówka ma dalej istnieć

Patryk Purczyński
2013/06/17 10:16
2
0

Półtora roku temu Paradox Interactive zapowiedział MMO Salem. Teraz zostawia producentów gry z Seatribe samych sobie, zapewniając, że jest to rozwiązanie, które posłuży wszystkim.

Paradox odcina się od Salem, ale masówka ma dalej istnieć

Od 8 lipca Seatribe stanie się głównym i jedynym podmiotem odpowiedzialnym za MMO Salem - ogłosiła firma Paradox Interactive, która przez minione 2,5 roku figurowała jako wydawca tego tytułu. - Gorąco wierzymy, że decyzja ta leży w najlepszym interesie zespołu, Paradoksu, a przede wszystkim samej społeczności. Teraz producenci będą się cieszyć jeszcze większą bezpośredniością w kontaktach z fanami - oznajmił dotychczasowy wydawca masówki.

- Gra nadal jest aktywna i zarówno w niej, jak i w społeczności, wciąż kryje się niemały potencjał. Pomysł potrzebuje jednak czasu i dalszego rozwoju by dojrzeć. Chcemy zapewnić temu tytułowi długowieczność, a ekipie Seatribe możliwość prac nad nim przez wiele miesięcy i lat, dlatego zdecydowaliśmy się na podjęcie kroków, które zoptymalizują zarządzanie grą i ponoszone w tym procesie koszty - wyjaśniają przedstawiciele Paradox Interactive.

GramTV przedstawia:

Salem od blisko roku znajduje się w fazie beta-testów. Ostatni raz grze mieliśmy okazję przyjrzeć się podczas gamescomu 2011 - zachęcamy do lektury naszych wrażeń z pokazu.

Komentarze
2
One_of_the_Many
Gramowicz
14/04/2015 00:41

Opowieści ciąg dalszy. W lipcu 2014 Salem zostało przejęte przez grupę graczy, którzy od tamtej pory rozwijali grę. Przez ostatnie miesiące wprowadzono wiele zmian i nowości i wreszcie została zapowiedziana oficjalna premiera na 19 czerwca https://www.facebook.com/SalemGame?fref=nf

One_of_the_Many
Gramowicz
17/06/2013 12:03

Tak dla ścisłości - Paradox nie odciął się kompletnie. Nadal będzie utrzymywał sklep i serwery. Przestanie natomiast opłacać twórców i oddaje im pełnię swobody w projektowaniu gry i zarządzaniu społecznością.Na uwagę zasługuje również fakt, że twórcy ponownie zaczęli wprowadzać uaktualnienia w swojej poprzedniej masówce - Haven & Hearth, przy okazji "restartując" świat gry i naprawiając problemy z lagami.