Spokojnie, World of Darkness nadal powstaje, ale twórcy prawdopodobnie zrezygnują z cyklu dnia i nocy, pozostawiając świat gry w nieustannych ciemnościach.
Spokojnie, World of Darkness nadal powstaje, ale twórcy prawdopodobnie zrezygnują z cyklu dnia i nocy, pozostawiając świat gry w nieustannych ciemnościach.
Kwestie te są o tyle ważne, że w World of Darkness gracze wcielą się w wampiry, a te stworzenia, jak wiadomo, nie są za pan brat z promieniami słonecznymi. Wychodzi więc na to, że CCP dla pory dziennej musiałoby stworzyć zupełnie oddzielne mechanizmy, a także drugą postać dla każdego użytkownika, która mogłaby się swobodnie poruszać w towarzystwie promieni słonecznych. Jak sugeruje McDonough, jest to gra niewarta świeczki.
- Gra nazywa się World of Darkness i jest o wampirach. Wdrażanie wszystkich tych systemów byłoby zbyt skomplikowane. Ludzie chcą grać swoim wampirem i, koniec końców, to przecież świat ciemności. O to właśnie chodzi w tej grze. O taki ton i nastrój - dodaje starszy producent.