- demo gry nie jest planowane, ale wkrótce wystartuje beta multiplayer (niewykluczone, że tak jak w przypadku ostatniego Painkillera zostanie zorganizowana akcja rozdawania kluczy);
- produkcja cały czas zmierza na komputery osobiste i konsole Xbox 360, a gdy te wersje ujrzą światło dzienne, ruszą prace nad edycją na PlayStation 3;
- przejście kampanii dla pojedynczego gracza zajmuje obecnie około osiem godzin;
- etapy rozgrywające się na arktycznych pustkowiach „to zdecydowanie więcej niż małe wtrącenie”;
- rozgrywka rzadko będzie urozmaicana elementami QTE (kilka na całą kampanię), twórcy też zrezygnowali z typowych etapów skradankowych (co nie zmienia faktu, że niejednokrotnie pojawi się szansa na uniknięcie starcia z przeciwnikami).
Deadfall Adventures ma już wyznaczony konkretny termin wydania – 30 lipca. W jednym z poprzednich wpisów znajdziecie minimalne wymagania sprzętowe produkcji.