Crysis 3 przed premierą popularniejszy od drugiej części. Beta też przyciągała

Patryk Purczyński
2013/02/15 17:49

Electronic Arts przypomina, że do premiery FPS-a Crysis 3 pozostał już tylko tydzień i dzieli się porównawczymi statystykami zamówień gry. Zdradza też, ile osób wzięło udział w becie.

Crysis 3 przed premierą popularniejszy od drugiej części. Beta też przyciągała

Crysis 3 na tydzień przed swoją premierą został zamówiony w liczbie wyższej niż w przypadku drugiej części serii o 35 proc. - wyjawia Electronic Arts. Wynik ten jest z pewnością choć po części zasługą intensywnej kampanii marketingowej. Jednym z jej filarów była seria materiałów filmowych "Siedem Cudów". Łącznie wszystkie odcinki na oficjalnym kanale YouTube doczekały się 16 milionów odsłon.

Swoje zrobiła też otwarta beta trybu multiplayer, którą przetestowały przeszło trzy miliony graczy. Czy po takiej prezentacji Crysis 3 będzie w stanie osiągnąć zadowalające rezultaty sprzedaży? Przekonamy się w ciągu najbliższych tygodni. Do Europy gra przybędzie 22 lutego.

GramTV przedstawia:

Komentarze
50
Usunięty
Usunięty
17/02/2013 19:54
Dnia 17.02.2013 o 16:47, NBlast napisał:

Nie czuć tu klisz? Nie czuć tu powtarzalności? Nie gramy w to samo? Teraz wymieńcie mi "konkurencję" inną niż wspomniane "hybrydy"... Jeden Far Cry 3 wiosny nie czyni. FPSy są w stanie liniowej, nudnej i smutnej śmierci klinicznej.

Co ciekawe, przed wydaniem pierwszego Medal of Honor wszystkie FPSy były kolejnymi klonami Dooma (czyli samo sci-fi, szukanie kluczy po mapach, itp - vide Dark Forces, Duke Nukem, itp). I wtedy o śmierci i stagnacji gatunku nic nie mówił. Innymi słowy przesadzasz.

Usunięty
Usunięty
17/02/2013 16:47

Jedna rzecz do przemyślenia... Policz sobie jakie FPSy z ostatnich i przyszłychlat można zaliczyć do "militarnych, szaroburych, modern szuterów na 5-6 godzin?" Call of Duty, Battlefield, Medal of Honor, Homefront, Fuse, Crysis, Killzone... I to są przykłady tylko, które całą siła trzymają się tego opisu, można znaleźć jeszcze więcej tytułów, które spełniają tą definicje w paru punktach...Nie czuć tu klisz? Nie czuć tu powtarzalności? Nie gramy w to samo? Teraz wymieńcie mi "konkurencję" inną niż wspomniane "hybrydy"... Jeden Far Cry 3 wiosny nie czyni. FPSy są w stanie liniowej, nudnej i smutnej śmierci klinicznej.

Usunięty
Usunięty
17/02/2013 16:12
Dnia 17.02.2013 o 15:59, NBlast napisał:

- Czy recenzenci dają Transformersom 8+/10 i movie of the year?

Hmm 7,1-7,3 Na filmweb :)Transformers; Studio: Paramount Pictures Release Date: Jul 3, 200790 The Hollywood ReporterReviewed by: Kirk Honeycutt90 Variety Jay Weissberg83 Seattle Post-Intelligencer Sean Axmaker80 Empire Ian Nathan80 L.A.Weekly Luke Y. ThompsonPotem sporo 75-70Hmm. Da rade.

Dnia 17.02.2013 o 15:59, NBlast napisał:

Czy filmowcy chcąc osiągnac sukces Transformersów, robią tylko i wyłacznie filmy akcji dla masowego odbiorcy?

Czy Call of Duty to jedyny FPS na rynku? ;p

Dnia 17.02.2013 o 15:59, NBlast napisał:

- Czy chwalisz się w towarzystwie, że Transformers to super mega świetny film, a Życie Pi jest nudne i głupie?

Nie oglądałem tych filmów. Za to mam kumpli, którym podobali się Avengersi i ogółem jeden lubi głupawe filmy w stylu Amercan Pie i takie głupie filmy o podrywach. Więc sam sobie odpowiedz.

Dnia 17.02.2013 o 15:59, NBlast napisał:

Czy filmowcy robią filmy z tylko z jednego gatunku, czy starają się robić bez przerwy to samo.

Czy przemysł growy wypluwa tylko FPSy i Call Of Duty?

Dnia 17.02.2013 o 15:59, NBlast napisał:

- Czy nazywasz Transformersy "ambitnymi"?

A czy gry muszą być ambitne? ;p

Dnia 17.02.2013 o 15:59, NBlast napisał:

- Czy filmy akcji to jedyne kino jakie chcemy ogladać?

Czy gry to tylko FPS? ;p

Dnia 17.02.2013 o 15:59, NBlast napisał:

I tu jest problem. 20 milionów sprzedanych egzemplarzy nie robi z tytułu inteligentnej i rozwijającej gry.

A muszą takie być?

Dnia 17.02.2013 o 15:59, NBlast napisał:

to, że liniowość nie musi być wadą, nie oznacza, że możemy zignorować moment, gdy twórcy idąc na łatwiznę tworzą gry płaskie i krótkie...

Znaczy to tyle, że target CoD jest dokładnie taki jaki jest target Transformersów, czy Avatara :)Czyli masowy.

Dnia 17.02.2013 o 15:59, NBlast napisał:

I to tylko i wyłącznie. Nie chcę by wszystko zaminieniło się w CoDa. EA, Activision i inni myślą, że to jedyne wyjście na zdobycie rynku.

To korporacje dla których liczy się ilosć sprzedanych egzemplarzy, a gry AAA to są koszta ;p

Dnia 17.02.2013 o 15:59, NBlast napisał:

Robic militarne FPSy, z fabułą klasy D i ultraliniowością... Gdzie jest wybór? Gdzie możliwości? Gdzie nisze?

Sam wymieniłeś wyżej. Tylko nie stricte "FPS". Do tego masz hindusy i inne gry które przestają być typowymi grami AAA.




Trwa Wczytywanie