Dead Island: Riptide mroczniejsze i z piątą grywalną postacią

Patryk Purczyński
2012/10/25 07:00
4
0

Deep Silver ujawniło kilka interesujących informacji na temat nowej produkcji Techlandu, Dead Island: Riptide. Tym razem rozgrywka ma zapewniać inne doznania.

Dead Island: Riptide mroczniejsze i z piątą grywalną postacią

- Oczekiwania graczy po sukcesie Dead Island były jasne - chcieli więcej tego samego, i to jak najszybciej - zdradza w rozmowie z dziennikarzami VG247 Sebastian Reichert, producent z Deep Silver, które wespół z Techlandem pracuje nad Dead Island: Riptide. Właśnie z tej przyczyny w grze nie zajdą drastyczne zmiany w porównaniu do oryginału.

- Zrodziło się zatem pytanie, czy mamy wystarczająco dużo pomysłów, by móc zaoferować kolejną porcję świetnych doznań w tym samym umiejscowieniu, czy musimy je zmienić, aby można było mówić o kompletnych doświadczeniach. Dead Island: Riptide jest na to odpowiedzią. Umiejscowienie zmieniliśmy częściowo, dodaliśmy nowe funkcje pasujące do takiego środowiska, a teraz upewniamy się, że rozgrywka znów rządzi - wyjaśnia Reichert na łamach VG247.

Mimo to fani obawiają się, że wyspa Palanai jest nazbyt podobna do Banoi, gdzie toczyła się akcja pierwszego Dead Island. - Bez obaw. W podtopionej dżungli wszystko wydaje się naprawdę inne - uspokaja przedstawiciel Deep Silver. - Nowości, jak defensywna rozgrywka, łódź i zaawansowany rozwój postaci sprawią, że zanurzycie się w zupełnie nowy rodzaj doświadczeń - zapewnia.

GramTV przedstawia:

- W Dead Island piękno wyspy zostało stworzone rękami człowieka, zaś terror kreowany był przez obecność zombie. Motyw przewodni projektu się zmienił. Palanai to wyspa pełna naturalnego piękna, jak choćby urodziwych wodospadów, kontrastującego z naturalnymi katastrofami, powodowanymi przez sztormy, monsuny i opasy deszczu. A także przez zombie - mówi.

Reichert zdradza ponadto, że scenariusz Dead Island: Riptide ma być mroczniejszy, choć widoki mają być oczywiście jasne i piękne. Pojawi się ponadto piąta grywalna postać, będzie mnóstwo rzeczy do zrobienia. - Jednym z przykładów pomniejszych zmian jest to, że gra śledzi teraz, której broni używasz i na tej podstawie rośnie wskaźnik biegłości posługiwania się danym orężem - dodaje.

Wstępnie Dead Island: Riptide ma wyznaczony termin wydana na przyszły rok. Gra zmierza na platformy PC, PS3 i X360.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
25/10/2012 13:11

Wszystkie DLC do tej gry byly dosc cienkie, mowiac delikatnie. Ciezko mi uwierzyc, ze tym razem bedzie inaczej, ale oczywiscie bede obserwowac rozwoj wydarzen, bo DI bardzo mi sie podobalo. Mogliby tylko wylaczyc opcje swobodnego dolaczania do sesji online przypadkowych osob. Strasznie to irytujace, jak gra sie z kumplem, a tu nagle laduja sie jakies dzieci i zaczynaja przeszkadzac i robic zamieszanie.

Usunięty
Usunięty
25/10/2012 11:57

Pierwsze Dead Island jakoś mnie ominęło, choć słyszałem o nim niezłe opinie. Teraz widzę, że w halloweenowej promocji na PSN wersja GOTY kosztuje 54 zł. Może czas nadrobić zaległości?

Usunięty
Usunięty
25/10/2012 11:53
Dnia 25.10.2012 o 11:24, aTF-KUDLaTY666 napisał:

O tej piątej grywalnej postaci to już z miesiąc temu czytałem, jak znajdę, to podam źródło.

Na gram.pl już było, przykład. http://www.gram.pl/news_9wvgJ,i8_Postacie_z_Dead_Island_przeniesiemy_do_Riptide.htmlPewnie przypomnienie.




Trwa Wczytywanie