DLC Hearthfire do The Elder Scrolls V: Skyrim wylądowało na Steamie

Mateusz Stanisławski
2012/10/04 21:22

Niestety, tak jak w przypadku poprzedniego płatnego dodatku do pecetowej wersji The Elder Scrolls V: Skyrim Polacy napotykają problemy przy dodawaniu produktu do wirtualnego koszyka.

DLC Hearthfire do The Elder Scrolls V: Skyrim wylądowało na Steamie

Rozszerzenie Hearthfire – wycenione na 4,99 dolarów, czyli mniej więcej 15,70 zł – właśnie zadebiutowało na platformie Steam. Na tę chwilę jednak nie możemy nabyć dodatku ze względu na tzw. blokadę regionalną. Kiedy – jeśli w ogóle – to DLC zostanie nam udostępnione? Nie wiadomo. Z niecierpliwością będziemy wypatrywać jakiegokolwiek komentarza związanego z tą sprawą, chociażby od nadwiślańskiego wydawcy „podstawki”, Cenegi.

Przypominamy, że DLC Hearthfire ujrzało światło dzienne na konsolach Xbox 360 już 4 września. Jest to dość nietypowy dodatek, gdyż jego nabywcy nie otrzymują mniej lub bardziej klasycznego pakietu wyzwań spiętych konkretną fabułą – główną atrakcją są tutaj opcje związane z budową domu na zakupionej działce. W ramach rozszerzenia możemy między innymi adoptować dziecko, zaprosić do chatki współmałżonka oraz wynająć lokaja.

GramTV przedstawia:

Komentarze
36
Usunięty
Usunięty
05/10/2012 20:16
Dnia 05.10.2012 o 14:45, Mercuror napisał:

4 gry. Na cały rok. No proszę cię, przy tylu wyśmienitych premierach to praktycznie nic, nawet jeśli to duże tytuły.

Nie 4. Jest ich znacznie więcej. CDP wyda(je) choćby F1 2012, Euro Truck Simulator 2, Symulator Farmy 2013, FM 2013, Epic Mickey 2 i jeszcze trochę innych gier. Myślę jednak, że dyskusję o CDP i ich grach lepiej przenieść do innego wątka.

Usunięty
Usunięty
05/10/2012 15:53
Dnia 05.10.2012 o 14:41, Wojman napisał:

>> Gier w pudełkach CDP wydaje mniej, co nie znaczy, że rezygnuje z ich wydawania.

Tyle tylko, że program lojalnościowy CDP leży i kwiczy. Można wiele złego powiedzieć o Cenedze, ale ma bardzo dobry program lojalnościowy. Ba - przyznaje nawet punkty do kompanii graczy za tytuły, których nie jest dystrybutorem. Nagrody nie są jakieś super, ale kilka fimów, książek i gadżetów już "kupiłem" za ich punkty. No i można wybrać zniżkę na gry PC i konsolowe za punkty dla sklepu muve na produkty, których dystrybutorem jest Cenega. Zniżka jest ważna przez 1 miesiąc.A co CDP? Jedno wielkie guano. Do swoich najlepszych gier (tzw. hiciorów) - D3, WoW, GW2 i F1 2012 nie dodał nawet kart umożliwiających rejestrację gier na jego stronie i co za tym idzie nie otrzymamy za nie CD Punktów. Program lojalnościowy CDP jak już wspomniałem leży i kwiczy - odnoszę ostatnio wrażenie, że CDP chce "zabić" ten program nie dodając kart rejestracyjnych umożliwiających uzyskanie punktów do niego.Dla mnie CDP to drugi EA. Instrukcje w swoich grach ma bardzo ubogie. W pudełku jest tylko płytka, marna instrukcja i stado durnych reklam. Jedyne co ich odróżnia (JESZCZE) od EA to jakość tłoczonych płyt.Dla mnie CDP może zbankrutować. Jest tyle firm na rynku, że nie będę płakał za CDP. A licencję na Wieśka kupi duży wydawca i też nie będzie problemu.

Usunięty
Usunięty
05/10/2012 15:07
Dnia 05.10.2012 o 15:02, Zgreed66 napisał:

Jak wskazujesz biznes (w pewnym sensie nawet wymuszony), ale to jużnawet światowe trendy.

Biorąc pod uwagę ich pozycję i możliwości, mogliby agresywniej sobie począć w segmencie dystrybucji pudełkowej. Mogliby spróbować pozyskać nowych producentów/wydawców, ogłosić nowe serie, edycje kolekcjonerskie itd. Oni naprawdę mają potencjał, możliwości, tylko jak na razie ich nie wykorzystują we wspomnianym wyżej segmencie. Pamiętajmy, że marka CDP wciąż bardzo dobrze kojarzy się graczom, jeśli chodzi o dystrybucję pudełkową. To aż dziw bierze, że oddają pola konkurencji. A konkurencja to wykorzystuje i się zbytnio nie stara (vide poczynania Cenegi, także LEM-u choć w mniejszym zakresie).




Trwa Wczytywanie