Pecetowa wersja Galaxy on Fire 2 z dzienną datą premiery i nowym gameplay trailerem

Mateusz Stanisławski
2012/08/09 18:00
7
0

Zgodnie z lipcową zapowiedzią nowa kosmiczna strzelanina z elementami strategii od studia Fishlabs, Galaxy on Fire 2 Full HD, trafi na blaszaki w tym miesiącu. Na zachętę: świeżutki trailer.

Autorzy pecetowej wersji Galaxy on Fire 2 Full HD właśnie potwierdzili na oficjalnym profilu produkcji na Facebooku, że data premiery podana na platformie Steam – 21 sierpnia bieżacego roku – jest prawdziwa. Gra zgodnie z wcześniejszymi anonsami została wyceniona na 14,99 euro, przy czym od razu nadmieńmy, że w późniejszym terminie w sprzedaży pojawi się również wydanie pudełkowe tytułu.

GramTV przedstawia:

Galaxy on Fire 2 Full HD to kosmiczna zręcznościówka z otwartym światem, w której jednak nie brakuje szczypty elementów rodem ze strategii. Pecetowa wersja znanej przede wszystkim posiadaczom urządzeń mobilnych produkcji zaoferuje oczywiście podbajerowaną sferę audiowizualną – nie zabraknie wsparcia dla wysokich rozdzielczości, nowych tekstur i efektów graficznych oraz odświeżonej ilustracji muzycznej.

Komentarze
7
Reyer
Gramowicz
09/08/2012 21:21

No dobra ale wyobraźcie sobie, że 4-5 lat temu grałem Galaxy on Fire 2 na fonie... jak na telefon grywalność była wręcz epicka i to co tu widać to poza grafiką jest żywcem wyjęte z fona :DA było w niej wszystko, od konwojowania statków, poprzez walki z piratami, upgreadowania ekwipunku (3 frakcje po kilkanaście statków drastycznie różniącymi się osiągnięciami i ilością slotów, z 5 rodzajów broni i po kilkanaście ich odmian wraz unikalnymi itemami), wierceniem w asteroidach, craftowanie itemów, zwiedzaniem ogromnego wrzechświata (15 segmentów) i tak dalej :D

Usunięty
Usunięty
09/08/2012 21:04

no i jeszcze ten wing commander zrobiony przez fanow na silniku freespace 2.

Usunięty
Usunięty
09/08/2012 20:26

Zgadzam się z tobą całkowicie, jak dotąd nie widziałem jeszcze gry, która pobiła by freespace''a

Dnia 09.08.2012 o 19:12, Mati-PL1993 napisał:

pod względem widowiskowych eksplozji, pięknych rozbłysków tarcz, fal uderzeniowych, wyjątkowych portali czasoprzestrzennych (wszyscy robią to na odwal, jakiś błysk i tyle....), fabuła też niczego sobie. I powiem szczerze że dziwi mnie to że nikt nie powielił tych atutów Freespace''a. Boże, ile bym dał za kolejną część.

nie tylko Ty:) Kiedys robili gry dla graczy jak widac..kilka tytulow? X-com:EU i TFDD , freespace(2 czesci) , Utopia(niewiem czy kojazycie gre z Amigi;p) , Albion(wczesne PCty;p) itp itd:) Wszystkie te gry mialy niesamowita grywalnosc pomimo braku zaawansowanej technologi i byly robione dla ludzi) A dzis? Coz gry to w 50% reklama 40% grafika a reszta fabula grywalnosc itp.. Gry robione na "odwal sie" aby tylko zarobic(bardzo dobry przyklad wycinek z gier tak zwane DLC)




Trwa Wczytywanie