CD Projekt RED poszukuje programisty trybu multiplayer

Adam "Harpen" Berlik
2012/07/26 08:12

Z ogłoszenia o pracę opublikowanego przez CD Projekt RED wynika, że kolejne gry rodzimego studia, czyli oprócz Cyberpunku najprawdopodobniej Wiedźmin 3, będą zawierały wariant rozgrywki wieloosobowej.

CD Projekt RED poszukuje programisty trybu multiplayer

Głównym zadaniem programisty trybu multiplayer, którego poszukuje CD Projekt RED, będzie przygotowanie technologii RED Engine pod kątem komponentu sieciowego w nadchodzących grach studia odpowiedzialnego za serię Wiedźmin. Uczyni to przygotowując plan niezbędnych zmian, jakie należy wprowadzić, by móc zaimplementować opcję zabawy dla wielu graczy we wspomnianym silniku.

Nowo zatrudniony pracownik CD Projekt RED zajmie się projektowaniem i wdrażaniem warstwy sieciowej w RED Engine, jak również będzie miał swój udział w kształtowaniu przyszłości tej technologii. Powinien on mieć doświadczenie w produkcji gier z gatunku cRPG, a także w tworzeniu systemu rozgrywki i fizyki w środowisku multiplayerowym.

GramTV przedstawia:

Niewykluczone więc, że zarówno ogłoszony już Cyberpunk, jak i Wiedźmin 3, który – choć nie został jeszcze ujawniony – zapewne powstanie, oprócz rozbudowanej kampanii dla pojedynczego użytkownika, zaoferuje także tryb multiplayer. Może coś na wzór Areny z drugiej odsłony przygód Geralta?

Komentarze
19
Vojtas
Gramowicz
29/07/2012 01:47
Dnia 28.07.2012 o 08:58, Reddi napisał:

Jakoś po tym gwałcie na lore sagi, jakim był Wiedźmin 2, nie powiesili.

A na czym polegał ów gwałt?

Usunięty
Usunięty
28/07/2012 08:58
Dnia 26.07.2012 o 17:16, Vojtas napisał:

Nie mogą - muszą się trzymać reguł, które Sapkowski nakreślił, inaczej fani znający książki powieszą na nich psy.

Jakoś po tym gwałcie na lore sagi, jakim był Wiedźmin 2, nie powiesili. To i nowych wiedźminów przełkną. Bo to jest POLSKA GRA I TRZEBA JĄ WSPIERAĆ!!!!1111oneone

Usunięty
Usunięty
26/07/2012 17:50
Dnia 26.07.2012 o 17:00, SpecShadow napisał:

Brak „wymagane min. 2 lata doświadczenia". Jestem zaskoczony.

Erm...a jak chcesz być w ogóle uznanym konkretnie za programistę trybu multiplayer nie mając doświadczenia w branży? XD Bo co jak co ale im raczej przez multiplayer nie chodzi o coś takiego co nawet samemu mogę zaprogramować na szybko pokroju dwuosobowego Arkanoida działającego przez internet a raczej o dowód na to że się pracowało przy jakiejś DUŻEJ i profesjonalnej grze przy tym aspekcie. Zwłaszcza że jeszcze ma mieć doświadczenie w tworzeniu systemu fizyki w środowisku multiplayerowym a nie kojarzę małych produkcji które by na PhysX-ie czy Havoku hulały a co najwyżej na ODE (koszta licencji...).




Trwa Wczytywanie