Ponowne przejście Darksiders II zapewni zupełnie inne wrażenia

Małgorzata Trzyna
2012/05/27 13:51
8
0

Wprowadzenie systemu rozwoju bohatera i wybór umiejętności sprawią, że Darksiders II nie znudzi się za drugim podejściem - twierdzi deweloper z Vigil Games.

Ponowne przejście Darksiders II zapewni zupełnie inne wrażenia

Producent Jay Fitzloff z Vigil Games powiedział, że największą wadą pierwszej części Darksiders był "liniowy rozwój bohatera".

GramTV przedstawia:

- Ty i ja zaczęlibyśmy tę samą grę i skończylibyśmy ją w mniej więcej taki sam sposób - poza pewnymi, drobnymi różnicami, zasadniczo mieliśbyśmy taką samą postać - stwierdził Fitzloff podczas rozmowy z G4. - Dlatego w Darksiders 2 zdobywa się doświadczenie i jest wprowadzony system awansowania. Za każdym razem, kiedy zyskujesz poziom, musisz wybrać umiejętność z dwóch drzewek, a po zakończeniu gry zostaje jeszcze mnóstwo skilli do odblokowania. Ten projekt umożliwi Ci dokonywanie wyborów, w którą stronę chcesz się rozwijać. Co więcej, wykupujesz różnego rodzaju ataki, więc w ciągu godziny mielibyśmy dwie różne postacie, a pod koniec gry różniłyby się one znacząco.

Fitzloff uważa, że dzięki temu ponowne przejście gry ma dużo większą wartość, a po jej ukończeniu mamy "powód, by do niej wrócić".

Komentarze
8
Usunięty
Usunięty
28/05/2012 00:01

Więc tak naprawdę nic nie wiemy o takim NWN2. Wszak gra bardem to już całkowicie inne doświadczenie, niż łotrzykiem, a prócz klas zwykłych są prestiżowe, a tam różne ustawienia skilli. Życia na to nie starczy.Oh, wait - mogłeś mieć towarzysza barda. Atoli fabularnie to co innego, więc się nie liczy!

Usunięty
Usunięty
27/05/2012 23:52

Rozwój nie wystarczy, żeby zachęcić do ponownego przejścia. Co z tego, że złapiesz skille, skoro wszystko inne będzie dokładnie takie samo? Gry ponownie się przechodzi, albo dla osiągnięć (jeśli komuś zależy), albo dla różnic w fabule.

Usunięty
Usunięty
27/05/2012 22:46

Niech pierw opanują JEDNO PORZĄDNE zakończenie, a później niech myślą o drugim.




Trwa Wczytywanie