Dragon's Dogma nawet na 300 godzin?

Patryk Purczyński
2012/05/02 13:46

Twórcy Dragon's Dogma chwalą się długim czasem, na jaki gra będzie w stanie zatrzymać swoich użytkowników przed konsolą. Oczywiście jeśli ci będą tego chcieli.

Dragon's Dogma nawet na 300 godzin?

Nie jest wykluczone, że z Dragon's Dogma gracze spędzą co najmniej tyle czasu, ile zajęła im podróż po świecie The Elder Scrolls V: Skyrim. - To największa mapa, jaką stworzyliśmy w jakiejkolwiek grze Capcomu - zapowiada producent Hiroyuki Koybayashi na łamach Guardiana.

- Jeśli chciałbyś przejść całą linię brzegową stworzonego przez nas świata, zajęłoby ci to około 4-5 godzin. Mapa jest więc naprawdę duża. Jeśli zaś chodzi o kampanię, przeciętnemu graczowi przejście głównego wątku zajmie około 50 godzin. Jeśli natomiast zdecyduje się na wykonywanie wszystkich zadań pobocznych, ten czas może się wydłużyć bez problemu do ponad 300 godzin - zapewnia producent Dragon's Dogma.

GramTV przedstawia:

Nad stworzeniem zawartości, która może zatrzymać graczy przed konsolą na tak długo, pracuje spory zespół. - Gra znajduje się w produkcji od jakichś 3,5 roku. W samym studiu zajmuje się nią około 100 osób, a poza Capcomem - 200. Mamy naprawdę dużą załogę - dodaje Kobayashi.

Porównania z TES V: Skyrim nie są przypadkowe. Wystarczy zerknąć do naszego działu czasgry.gram.pl by przekonać się, że z RPG-iem Bethesdy nasi Czytelnicy spędzają średnio ponad 100 godzin. Nie brakuje jednak i takich, którzy mają na liczniku ponad 300 godzin, wspomnianych przez Kobayashiego. Czy ten wynik (zarówno średnią, jak i rekord) poprawi Dragon's Dogma? Przekonamy się o tym po 25 maja - właśnie tego dnia produkcja Capcomu zadebiutuje w Polsce.

Komentarze
23
Lordpilot
Gramowicz
02/05/2012 19:47

to już lepiej niech sobie głowy nie zawracają gównianym

Dnia 02.05.2012 o 15:02, Jeggred napisał:

portem na PC.

Capcom od lat nie robi gównianych portów. Polecam sprawdzić choćby Resident Evil 5 - ja przeżyłem niemały szok: port konsolowej gry zooptymalizowany i przeniesiony na PC lepiej niż niejeden tytuł robiony natywnie na blaszaka. Rozdzielczości - od koloru do wyboru, mnóstwo opcji, prosty wybór czy chce grać w DX 9 czy 10 (jedenastki wtedy jeszcze nie było), full opcja czy chcę grać w stalych 30 czy 60 klatkach, czy też bez limitu, etc.*^^ Całość na MT Framework, czyli enginie z ktorego nowszej wersji korzysta Dragons Dogma, co dobrze wróży ewentualnemu portowi.*Jedyny ból to fakt, że na PC nie wyszły DLC (ponoć bardzo fajne) i wersja Gold tego tytułu. Obstawiam, że sprzedaż wersji blaszakowej była po prostu słaba :/ Szkoda...

TobiAlex
Gramowicz
02/05/2012 18:11

rocky88 tylko, że Demon''s Souls / Dark Souls to trochę inne gry a Dragon''s Dogma nie jest takie złe :) Można dać grze szansę.

Usunięty
Usunięty
02/05/2012 17:17

Ta gra wydawała mi się całkiem ciekawa, ale do momentu kiedy zagrałem w demo. Te rozczarowało mnie na całej linii. Jak dla mnie to ta gra nie umywa się do genialnej serii Demon''s/Dark Souls.




Trwa Wczytywanie