Słabe wyniki Syndicate'a to pokłosie problemów sieci GAME?

Patryk Purczyński
2012/04/16 17:22
17
0

Szef Starbreeze Studios o nikłe zainteresowanie strzelaniną Syndicate obwinia różne czynniki. Jednym z nich jest według niego kryzys sprzedaży detalicznej w sklepach.

Słabe wyniki Syndicate'a to pokłosie problemów sieci GAME?

W miesiącu swojego debiutu Syndicate w Stanach Zjednoczonych sprzedał się w liczbie zaledwie 34 tys. egzemplarzy. - Z komercyjnego punktu widzenia jest wiele przyczyn, dla których dana gra odnosi sukces bądź ponosi porażkę - komentuje dyrektor wykonawczy Starbreeze Studios Mikael Nermark na łamach GamesIndustry.

- Wydaliśmy tę grę około miesiąc temu i teraz jesteśmy na etapie dokonywania autopsji. Oceniamy co zrobiliśmy dobrze i gdzie popełniliśmy błędy. Będziemy się oczywiście przyglądać również stronie komercyjnej. Liczba sprzedanych egzemplarzy nie jest tak wysoka jak byśmy sobie tego życzyli - stwierdza.

GramTV przedstawia:

Diagnozuje też jedną z przyczyn kiepskich wyników Syndicate'a. - Gra miała swoją premierę w momencie, gdy sieć GAME szła na dno. Przestrzeń handlu detalicznego przeżywa trudne chwile. Sądzę, że dotknęło to także nas, ponieważ nasza gra była przeznaczona właśnie do handlu detalicznego - tłumaczy Nermark.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
17/04/2012 23:44
Dnia 16.04.2012 o 18:27, darthork napisał:

dodam jeszcze że część bardziej świadomych graczy mogła zbojkotować ten tytuł ze względu na nieprzyjazną użytkownikowi politykę platformy origin

Konsole, bracie, konsole. Kto w Stanach przejmuje sie wynikami sprzedaży na PC ? ;)

Usunięty
Usunięty
17/04/2012 13:54

Ah ta mania przerabiania wszystkiego na FPS. :D

Usunięty
Usunięty
17/04/2012 00:21

Chcieli wielcy producenci cyfrowej dystrybucji, to teraz mają.

Usunięty
Usunięty
16/04/2012 22:53

Wszyscy dookoła winni, ale opcja winy samych twórców z powodu zrobienia słabej gry, to już im nie przejdzie przez gardło.Standard w obecnej branży...

TobiAlex
Gramowicz
16/04/2012 21:26

Może gra słaba, oczywiście jeżeli mowa o single. Co-op jest w zasadzie bezkonkurencyjny (no może ten z ME3 ma jakieś szanse).

Usunięty
Usunięty
16/04/2012 20:03

Skoro większy % graczy nie pamięta pierwszego Syndicate (w tym ja, nie grałem w to) to najpewniej gra ta została potraktowana jak przelotny fpsik (jakich pełno) gdzie można się tam fajnie z kolegami pobawić w coopie, bo na resztę szkoda czasu.

Bambusek
Gramowicz
16/04/2012 19:33

Aż dziwne, że jeszcze nie znalazł winy we wstrętnych, pecetowych piratach. W grze co prawda też jeszcze nie, ale zawsze to jakiś postęp. :)

Usunięty
Usunięty
16/04/2012 19:20

Pytanie od niekumatego : co to za system game?

Usunięty
Usunięty
16/04/2012 19:19

BARDZO słaby tytuł, nawet jak na strzelankę, która by nie miała być obrazą, dla świetnego klasyka.Niezbyt wyrafinowane uzbrojenie, przeciwnicy - kilka rodzai, głupi, że aż boli, fabuła nie trzymająca się kupy, do tego grafika, która w obecnych czasach naprawdę nie powala. Dodam do tego dźwięk, pseudo-rozwój postaci i niezłą ilość bugów...W obecnych czasach można kupić zdecydowanie ciekawsze/lepsze gry za dużo mniejsze pieniądze, więc po co przepłacać?

MisticGohan_MODED
Gramowicz
16/04/2012 18:50

Hah !EA chciało zwyczajnie zarobić na gównianej grze pod bardzo znanym klasycznym tytułem = total fail :]

Usunięty
Usunięty
16/04/2012 18:27

dodam jeszcze że część bardziej świadomych graczy mogła zbojkotować ten tytuł ze względu na nieprzyjazną użytkownikowi politykę platformy origin

pepsi
Redaktor
16/04/2012 18:14
Dnia 16.04.2012 o 17:34, Henrar napisał:

Pepsi, tylko powiedz Ty mi, ile graczy rzeczywiście jeszcze pamięta, czym jest Syndicate, zwłaszcza w USA i przede wszystkim na konsolach. Bo podejrzewam, że to jakaś maleńka liczba.

Słuszne spostrzeżenie, nie zamierzam się spierać w tej kwestii i oczywiście sam również uważam, że jest cały szereg czynników, które przesądziły o porażce - bo tak to trzeba nazwać - Syndicate''a. Tym niemniej mam wrażenie, że EA nie pożałowało centa na marketing, bo ta gra często gościła na łamach różnych serwisów, o sporej liczbie trailerów nie wspominając. co więcej, wielokrotnie mówiło się o niej właśnie w kontekście wskrzeszenia starej marki, stąd taki a nie inny mój komentarz. Pozdrawiam.

Muradin_07
The King of Iron Fist
16/04/2012 18:00

Tutaj zgodzę się z Henrarem- wielu może nawet nie wiedzieć co to było Syndicate, do których zaliczam się ja. Dopiero usłyszałem o tym w momencie pierwszych newsów o tym, że "będzie wielkie wskrzeszenie klasyka", a ja wielkie oczy i "jakiego klasyka, przecież nawet o tym nie słyszałem".Po prostu nowa marka się nie przyjęła wśród graczy plus ci co grali w starego Syndicate dorzucili swoje kilka groszy za "kastrację klasyków".

Usunięty
Usunięty
16/04/2012 17:46

No i bardzo dobrze!Ta wiadomość mnie cieszy.Może jak stanieje do 49zł to kupię, ale może;)

Usunięty
Usunięty
16/04/2012 17:38

Gra zdecydowanie ciekawie zrobiona, jest na mojej liście zakupów... ale musi być tańsza... skoro EA Polska nie chciało się spolszczyć produktu (nie wspomnę o dubbingu) to nie mogą żądać tyle samo kasy jak za inne premiery... taki swoisty protest!

Usunięty
Usunięty
16/04/2012 17:38

Co by kto nie mówił.A MACIE! Niech to będzie nauczka za kastrowanie klasyków.

Usunięty
Usunięty
16/04/2012 17:34

Pepsi, tylko powiedz Ty mi, ile graczy rzeczywiście jeszcze pamięta, czym jest Syndicate, zwłaszcza w USA i przede wszystkim na konsolach. Bo podejrzewam, że to jakaś maleńka liczba.Z punktu widzenia przeciętnego gracza Syndicate to praktycznie nowa marka i to tu szukałbym głównej przyczyny słabej sprzedaży (do tego dochodzi oczywiście kwestia GAME czy słaby marketing).